piątek, 25 października 2013

WYWIAD: VIOLETTA POLSKA z TiniStas!

Dobry wieczór, po długich wyczekiwaniach siedziałyśmy nad tym ponad 2 godziny bez przerwy! udało nam się! Mamy wywiad! Razem z Ciasteczkowym  przeprowadziłyśmy wywiad z najpopularniejszym blogiem w Polsce, czyli Violetta Polska i właśnie przez to nie śniłyśmy, że dziewczyny się zgodzą, myślałyśmy, że będą mieć po prostu ciekawsze sprawy i ważniejsze rzeczy do roboty. Jednak ku naszemu zdziwieniu [i radości] dziewczyny się zgodziły! Wywiad przeprowadzony jest TiniStas!
 Dobrze, a teraz przechodzę do rzeczy:

 Jakie to uczucie, prowadzić bloga który ma już ponad milion wyświetleń?

To wprost niesamowite. Pamiętam jak razem z Karoliną (Lady.Cuks) byłyśmy "szaraczkami". potem dołączyła do nas i Wiolczur i Milens. nigdy nie sądziłyśmy, że nasze posty staną się tak chętnie czytane, a nasza praca-jeśli mogę tak to nazwać, doceniona. Nie wierzę, że z raptem kilku tysięcy dosięgnęłyśmy miliona.....

Czy ciężko jest ci pogodzić życie prywatne i szkolę z blogiem?

Tak jest ciężko. Nieraz przychodzę o 16, 17 ze szkoły, a tu czeka na mnie ask oraz czytelnicy, którzy chcą nowe posty. Jednak muszę przyznać, że czytelnicy są dla mnie ogromną motywacją, bo jeśli po kilkanaście razy dziennie domagają się postów to znaczy, że warto pisać nie ważne o jakiej porze dnia godzinie czy minucie. jest to dla każdej z nas ogromna motywacja do pracy i z przyjemnością się jej oddajemy.

Co aż tak spodobało ci się w Violetcie, że postanowiłaś pisać o niej blog i stałaś się jej fanką? 

To bardzo dobre pytanie. Na początku nie wiedziałam czym się ludzie tak ekscytują. Jednak z każdym kolejnym odcinkiem akcji coraz bardziej zaczęła się rozwijać  i tak to mnie właśnie wciągnęło. Szczególnie spodobał mi się wątek Leonetty-tak naprawdę wszystkie ich kłótnie są bezpodstawne, bo żadne z nich nie jest winne. Również wątek Germangie ujął moje serce. Dorośli ludzie, którzy kłócą się jak małe dzieci? Haha-tego jeszcze nie było. No i najważniejsze-muzyka. Muzyka jest zawsze ze mną gdziekolwiek bym nie szła zawsze mam przy sobie słuchawki.  Do tego choreografie-często trudno jest pogodzić śpiew z tańcem jednocześnie i bardzo  zafascynował mnie tak, ze grupka ludzi jest zdolna do takich rzeczy.

Dlaczego wybrałaś Violetta polska? Była masa innych blogów a ty zdecydowałaś się na ten, dlaczego?

Może to zabrzmi dziwnie, ale przekonała mnie do tego podająca link na baje.pl Lady.Cuks Stwierdziłam, że dwuczłonowa nazwa "Violetta Polska" ma pokazywać o tym, że nasz kraj uwielbia ten serial. Uwielbiam pisać na blogach-sama mam kilka i chciałam wykazać się również tutaj. Napisałam do Karoliny i oto jestem 


Czy byłabyś w stanie nagle skończyć z blogiem?

Skończyć? Z blogiem? Ja się chyba przesłyszałam. NEVER! Kocham ten blog nad życie. Osoby, które tu poznałam są niesamowite-tak jak i czytelnicy. Wszyscy jesteśmy Vilovers i tworzymy jedną wielka rodzinę. To tak samo jakby ktoś się mnie zapytał "Oddasz mi pamiętnik Violetty?"- w życiu. Kocham tu pisać i jak już wspomniałam kocham tu wszystkich  Nie chodzi mi teraz o to, że blog zyskał bardzo dużą popularność, ale po prostu za bardzo zżyłam się z tym wszystkim. Tak łatwo nie odpuszczę, nawet jeśli niektórzy tylko czekają, aż powiem, że odchodzę.


Czy trudno było dostać się do Violetta polska? Co musiałaś zrobić?

Jak już wspomniałam w poprzednich pytaniach-napisałam do Lady.Cuks. Przedstawiłam jej swoje CV, starałam się niczego nie pominąć. I tak oto dostałam się na 2 tygodnie okresu próbnego i zostałam <3 Oczywiście też nie wyglądało to tak, że dostałam się na pstryknięcie palca. jestem osobą rzetelną i sumienną w swojej robocie-jak coś zaczynam to muszę doprowadzić to do końca.

A na koniec jeśli chcesz możesz dodać coś od siebie. Coś czym chciałabyś się ze wszystkimi podzielić.

Chciałabym z całego serca podziękować wszystkim, którzy nas czytają, a także Lady.Cuks, która przyjęła mnie do załogi. Bez "Violetty" moje życie nie byłoby takie kolorowe  MUCHAS GRACIAS!  VILOVERS POR SIEMPRE <333







To już jest koniec wywiadu z całego serca chcemy ci podziękować za poświęcenie nam swojego cennego czasu i bardzo się cieszymy, że mogłyśmy go przeprowadzić właśnie z Tobą  i mamy ogromną nadzieje, że uda nam się przeprowadzić wywiad także z resztą dziewczyn. Jest ich jeszcze trzy zadamy im te same pytania jeśli się zgodzą oczywiście i porównamy jak wszystkie widzą swój blog. Jesteśmy wykończone, ale mamy nadzieje, że ten wywiad wprowadzi coś nowego w naszego bloga gdyż ostatnimi czasy nie jest on za bardzo popularny i więcej osób będzie go odwiedzało i starało się coś po sobie pozostawić.


Notka jest tym razem napisana przeze mnie i Ciasteczkowego, cieszę się, że pierwszy raz pracujemy nad czymś razem i całkiem nieźle nam to wyszło, pozdrawiamy wszystkich i życzymy dobrej nocy ;**  


PS. notkę pisałyśmy same, kopiowanie surowo zabronione !!!

BESOS ! ;****



7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wywiad.
    PS. Ciasteczkowy w załodze z Keisha o wiele lepiej ci to wychodzi, mam na mysli pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem zawsze wychodzi lepiej, dziękujemy ;-**

      Usuń
    2. dzięki, juz nie długo kolejny wywiad z którąś dziewczyną z Violetta Polska :D

      Usuń
  2. świetny wywiad ♥
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wywiad!
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! 461 wyświetleń wywiadu! dzięki wam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wchodźcie i komentujcie www.studioonbeatvioletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!