wtorek, 22 października 2013

Violetta2 już się zaczęła!

Tak jak wspominałam za nami już dwa odcinki 2 sezonu Violi. Mi się bardzo podobał. Scenariusz był o wszystkich po kolei łącznie z nowymi aktorami takimi jak:
Diego:


Jackie: 


i  Lara:


 Nie zabrakło też nikogo z 1 sezonu. (Oprócz oczywiście tych którzy już odeszli) 
Teraz dodam streszczenie pierwszego i drugiego odcinka drugiego sezonu:
 Wakacje dobiegły końca. Violetta spóźniona przychodzi po Francesce z lotniska. Dziewczyny bardzo cieszą się ze wspólnego spotkania. Dodatkowo kolejne ich fanki z u-mix proszą je o autografy. Dziewczyny są tak przejęte, ze nie zauważają, kiedy pewien chłopak (Diego), który am identyczną walizkę jak Fran przypadkowo je myli. Wszyscy szykują się do imprezy u-mix w styla lat 70-tych. Leon jednak nie chce na nią iść ze względu na Violette. Chłopak znalazł dla siebie nowe hobby-motocross. Viola razem z Cami, Fran i Andresem chcą go przekonać do zmiany zdania. Violetta przebiera się za jednego z konserwatorów i wchodzi na tor. Leon ratuje ją przed jednym z rozpędzonych motocyklistów. Dziewczyna przekonuje go do zmiany decyzji. Ponieważ Gregorio został zwolniony z powodu problemów z psychiką na jego miejsce wchodzi nowa nauczycielka tańca i kuzynka Antonio-Jackie. jest to stara znajoma Pablo.

a to drugiego:

 Kiedy Violettcie upada pantofelek jednocześnie podnosi go Leon i Diego. od razu zaczynają się nie lubić. Leon w końcu odchodzi. Violetta jest wściekła na Diego i próbuje dogonić Leona. Fran i Diego wymieniają się walizkami. Chłopak daje jej i Violi zaproszenie na karaoke. Angie robi wyrzuty Germanowi za to, ze przyszedł po córkę z imprezy u-mix. Uważa, że w ogóle. się nie zmienił. Uczniowie Studia mają pierwsze zajęcia z Jackie. Leon ma pretensje do Violetty za to, że nie była po jego stronie. Gregorio znowu bawi się w szpiega. Viola Cami Fran i reszta idą na karaoke. Diego od razu zaczyna z nią flirtować. Francesca śpiewa "Nel mio mondo" (z włos. En mi mundo. Jeden z chłopaków z publiczności (Marco) jest nią bardzo oczarowany. Kiedy Fran schodzi ze sceny chłopak zaprasza ją na nią ponownie i razem wykonują "Junto a ti". W końcu przychodzi czas na Violette. 
(opis drugiego odcinka dodałam nie pełny, więc teraz dopiszę to co ja sądze, że było dalej :P)
Violetta początkowo się wstydzi, ale w końcu przełamuje strach i śpiewa pięknie, tak jak wszyscy. Kiedy zaczyna podemos leon do niej podchodzi i śpiewa z nią, bardzo ładnie, przez co Diego się wścieka.

Moje wrażenia: 
Żal mi Angie :( Ale pozostali są OK> jestem fanką 2 sezonu, ale pierwszy też jest fajny. jednak Violetta zmienia się nie do poznania, tata Violi odkrywa prawdę i pozwala jej śpiewać, dochodzą nowe czarne charaktery  bez których było by nudno! Tyle się dzieje! Wiec bardziej podoba mi się 2 sezon, ale każdy może mieć swoje zdanie w tej kwestii. Violetta przestaje też być szarą myszką, i zaczyna śpiewać. I TO Z TATĄ! pod koniec sezonu (chyba) Violetta będzie śpiewała,  a German grał jej na pianinie, na jakimś koncercie. Jeszcze nie znam odcinków z 2 sezonu, ale już te 2, które byłymi się podobają :D
ciasteczkowy:)
PS. Diego ma fajny głos xD

5 komentarzy:

  1. Też mi się podobają nowe odcinki, ale w przeciwieństwie do Cb nie podoba mi się głos Diego i to trochę jeszcze potrwa za nim się do niego przyzwyczaję xD
    to kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i Jackie już nienawidzę.. tak mnie denerwuje, że to jest jakaś masakra... wgl co to za facetka, niech się odczepi od Angie! ;D

      Usuń
    2. Nie jesteś sama, ja też jakoś nie przepadam za Jackie .. ;D

      Usuń
    3. zresztą ja też :D CO ONA MA DO PABLO?!

      Usuń
    4. Nie wiem, ciekawi mnie dlaczego chce aby Antonio sprzedał studio ..?

      Usuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!