niedziela, 20 października 2013

tłumaczenie na zamówienie

Hej! Ostatnio nikt mnie nie prosił o tłumaczenie na zamówienie, ale je zrobię, i przypominam, jeśli ktoś chce, żebym mu przetłumaczyła jakąś piosenkę niech pisze w komentarzu.
Dziś przetłumaczę Voy Por Ty, jednak za nim to zrobię, chciałabym tylko przypomnieć
już jutro (21 października) o 16:00 pierwszy odcinek violetty2!!!! Nie zapomnijcie! :D
Ok, teraz przetłumaczę Voy Por Ty czyli piosenkę Leona ♥
Voy Por Ty=  idę po ciebie

Przez chwilę wydaje się niewidoczny 
I tylko ja rozumiem,to co zrobiłaś
Przyjrzyj się, powiedz kto jest lepszy

Blisko od Ciebie, nieodparty
działanie, mało wiarygodne
Przyjrzyj się, powiedz kto jest lepszy

Porozmawiajmy teraz
Ja cię widzę ale ty nie
W tej historii wszystko jest przeciwnie
Nie obchodzi mnie to tym razem
Idę po ciebie, idę
Porozmawiajmy raz
Zawsze blisko ciebie będę 
Chociaż mnie nie widzisz, spójrz na mnie
Nie obchodzi mnie to tym razem
Idę po Ciebie
Idę po Ciebie
Idę po Ciebie
Idę po Ciebie

Wiem, że są momenty, 
które wydają się możliwe
Jedno spojrzenie, gest nieodparty
Spójrz na mnie, powiedz mi, kto jest najlepszy

Nie zdajesz sobie sprawy,
nie jesteśmy zgodni
zdejmij bandaż, 
który oczy ci przysłania 
Spójrz na mnie, powiedz mi, kto jest najlepszy


Porozmawiajmy raz
Widzę cię ale ty nie widzisz
W tej historii wszystko jest przeciwnie
nieważne tym razem
Idę po Ciebie, Idę
Porozmawiamy raz
Zawsze blisko ciebie będę 
mimo że nie widzisz mnie, spójrz na mnie
nieważne tym razem 
Idę po Ciebie
Idę po Ciebie
Idę po Ciebie
Idę po Ciebie

Fajny tekst, nie? To tyle na razie. PA

ciasteczkowy:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!