poniedziałek, 14 października 2013

ekipa programu. Nie tylko aktorzy! + piosenka: tłumaczenie na zamówienie :D

Hej Tu potwór:) Odrazy mówię, żeby nie było: kopiowanie czegokolwiek z tego posta jest zabronione, bo wszystko piszę sama, nie znajdziecie tego (tzn podobnego) w internecie!!
Ekipa programu to na 100% wiecie: nie tylko aktorzy. A więc imiona i nazwiska ekipy technicznej i kapeli: 
Najpierw kapela: 
BASS: Pablo Santos
PERKUSJA: Pablo Tellarini 
GITARA: Pablo Gastón Akserlad
CHÓR: Oscar Patino
Ekipy technicznej kiedy indziej. Teraz tłumaczenie na zamówienie. Może trochę głupio, ale tylko piosenki z pierwszego sezonu, bo z drugiego jakoś mi nie idzie, inny tekst :D Pierwszą przetłumaczoną piosenką będzie  Te Creo a potem w komentarzu będziecie mogli pisać jaka piosenka następna, i ja ją napisze. 
Te Creo: 
Nie wiem czy robię dobrze
Nie wiem czy robię źle 
Nie wiem czy to robić
Nie wiem czy milczeć 

Czym jest to co czuję
Wewnętrz mnie 
Dziś pytam siebie 
Czy tak wygląda kochanie? 

Tymczasem coś mówi mi o tobie
Tymczasem coś urosło we mnie 
Znalazłam odpowiedż na moją samotność 
Teraz wiem, że żyć to marzyć!

Teraz wiem że ziemia jest niebem
Kocham cię
Kocham cię 

Że w twych ramionach juz się nie boje 
Kocham cię 
Kocham cię 

Już tęsknie za twoimi oczami 
Wierzę ci
Wierzę ci

I kiedy sie zbliżasz 
Nie wiem jak postępować
Wyglądam na dziewczynkę,
Zaczynam drżeć.

Co się ze mną dzieje,
Czy to normalne? 
Czy wszystkim dziewczyną
Zdarza się to samo?

Tymczasem coś mówi mi o tobie
Tymczasem coś urosło we mnie 
Znalazłam odpowiedż na moją samotność 
Teraz wiem, że żyć to marzyć!

Teraz wiem że ziemia jest niebem
Kocham cię
Kocham cię 

Że w twych ramionach juz się nie boje 
Kocham cię 
Kocham cię 

Już tęsknie za twoimi oczami 
Wierzę ci
Wierzę ci

Że tęsknisz 
Że dzwonisz 
Wierzę ci
Wierzę ci

Chyba Kocham cię 
Kocham cię
Teraz wiem że ziemia jest niebem

Kocham cię
Kocham cię 
Że w twych ramionach juz się nie boje 

Już tęsknie za twoimi oczami 
Wierzę ci
Wierzę ci

Że tęsknisz 
Że dzwonisz 
Wierzę ci
Wierzę ci

Nie wiem czy robię dobrze
Nie wiem czy robię źle 
Nie wiem czy to powiedzieć 
Nie wiem czy milczeć


Jaka następna piosenka do przetłumaczenia? Piszcie w komentarzu!
Tłumaczyłam SAMA! 

ciasteczkowy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!