środa, 23 października 2013

dalszy ciąg naszej zabawy♥

hej! teraz dalszy ciąg naszej zabawy~! (Post niżej)
proszę o komentarze :D

A więc:

g) najfajniejsza postać z serialu to:
a)Ludmiła
b)Violetta
c)Leon

h)Najfajniejszy nauczyciel to:
a)Gregorio
b)Pablo
c)Antonio 

i) najśmieszniejsza postać
a) Jade (jako, że wiele osób nie wie, jak to się czyta to powiem: Żejt)
b)Olga
c)Matias 

j)Najlepszy wróg: 
a)Ludmiła
b)Gregorio
c)Jade

k)najgłupsza postać:
a)Jade
b)Ludmi
c)Gregorio 

i ostatnie

l)najśmieszniejszy "wątek" serialu: 
a)Gregorio i jego plama
b) przestrzeń osobista Matriasa 
c) Duch Marii 

ok, teraz powiem tak: pomysł zaczerpnęłam od Violetta Polska jednak wszystkie pytania pisałam sama, tam jest ich dużo, możliwe, ze jakieś jest podobne (dobra, wzięłam pomysł z wątkiem, ale odpowiedzi pisałam sama) Ale pisałam je sama

czekam na odpowiedzi

ciasteczkowy:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!