czwartek, 3 października 2013

Keisha o tym pisała, ale post jest wersją roboczą, więc napisze :D Odliczamy dni do 21 października! Też o tym myślałam, ale jakoś nie pisałam, bo napisałam już na swoim jednym blogu :D Trochę to zmienię, ale keisha będzie mogła potem pisać po swojemu :D Odliczamy dni do 21 października (violetta3)

3 października!

i tak codziennie będziemy pisać, aż do 21 października :D keisha może zrobić inaczej, bo w końcu ona pierwsza chciała to dodać na ten blog :D Ja zrobię tak :D Mam nadzieje, że keisha się nie gniewa :D

ciasteczkowy:)

1 komentarz:

  1. nie gniewam sie, tylko ten post byl w roboczych poniewaz zaplanowalam ta notke na godz 9 mojego czasu czyli tu byla by dzis byl o godz 10 jak sie nie myle, zrobilam to poniewaz dzis mnie nie bedzie a chcialam zeby notka dodala sie sama.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!