niedziela, 20 października 2013

JUŻ JUTRO!!!

Hej! Ju jutro 21 października! Chyba każdy wie co to znaczy ale przypomnę: JUŻ JUTRO POCZĄTEK VIOLETTY2!!!
Nie zapomnijcie jutro włączyć telewizora o 16:00 :D Dobra, teraz taki konkurs, z Violetta Polska (dodaje to, bo może ktoś jest zainteresowany, można wygrać fajną nagrodę, płytę Violetty z piosenkami z 2 sezonu! Konkurs sponsorowany jest przez Disneya.


Kolejny KONKURS: Wygraj płytę z pierwszego sezonu! 

(kliknij i dowiedz się więcej)

 Mam jeszcze jedna informację:

wymyśliłam coś takiego, że codziennie będę dodawała jakiegoś ciekawego tt. z Twittera  Tini lub kogoś z Violetty.

Pierwszy ciekawy tt:

  21 h

BUENAS!!! 😘😜👯💥✌💃

sorry, ze tylko tyle, brak czasu

ciasteczkowy:)

 





2 komentarze:

  1. te dziewczyny ktore są przeciwko tobie są głupie.. mi sie podoba jak piszesz... ale przydało by się wam jeszcze ktoś do pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ci dziękuję, nie wiesz, ile dla mnie to znaczy :D Pierwszy raz ktoś napisał do mnie coś miłego na tym blogu :) Keisha zrobiła już konkurs na adminkę, może niedługo ktoś do nas dołączy :D

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!