niedziela, 27 października 2013

WYWIAD :D

Hej! Pomyślałam, że zrobię jakiś wywiad. Wywiady mogą być teraz częstym gościem na tym blogu :D A wiec wywiad z Dżesiką z bloga kliknij i przejdź do bloga

Co czułaś, kiedy zaczynałaś pisać blog? 

radość, ale także obawę, że mi się nie uda, gdyż kiedyś próbowałam pisać już bloga w innych dziedzinach

jakich dziedzinach?

o bajce winx club, o stronie panfu.pl ale to wszystko blog, kiedy miałam z 10/11 lat

co czujesz, gdy zaczynasz pisać post?

zastanawiam się, czy przypadnie czytelnikom do gustu. nie lubię być krytykowana, chociaż czasem pomaga to w ulepszaniu postu

A więc co najczęściej czujesz, gdy jesteś krytykowana?

coś muszę zmienić bądź ta opinia jest bezpodstawna i ogarnia mnie złość

Zrobiłaś Twitcam. Co cie do niego zachęciło?

chciałam wysłuchać waszych opini i poznać moich czytelników, gdyż są dla mnie wszystkim
to oni tworzą blog

Jak zaczęłaś swoją przygodę z Violettą?

obejrzałam 3 odcinek i zakochałam się w nim od razu. mimo to blog zaczęłam pisać dopiero w maju, ale dzięki temu moje zafascynowanie serialem wzrosło

Co poczułaś, gdy dostałaś propozycję współpracowania z Disneyem?

czy to się dzieje na prawdę? byłam prze szczęśliwa i zaskoczona

ponoć masz pokój w stylu Violetty? Jesteś więc jej aż taką fanką?

tak jestem jej fanką. w moim pokoju dominują kolory Violetty i pojawiają się z nią gadźety

Dostałaś pełno gadżetów od Disneya. Co to było, a co ci najbardziej przypadło do gustu?

No więc dostałam pamiętnik, bransoletkę, bluzke, płytę, Violetta. Prosto z ekranu, blaony, teczkę. Najbardziej spodobała się się pierwsza wymieniona pozycjia - pamiętnik

nagle- z niewyjaśnionych przyczyn- masz skończyć z blogiem. Natychmiastowo. jak reagujesz?

Nie potrafię opisać tego uczucia. Ten blog to ja. Żyje nim i nie potrafiłabym bez niego bytować na tym świecie.

a na koniec moze chcesz dodać coś od siebie?
od siebie dla nowych blogerów :D

Pozdrawiam wszystkich moich czytelników, Zuzię - opiekunkę fanpagu na FB oraz przyszłych redaktorów.

dzięki za wywiad

dziękuje



I pytanko do was: jak się podobało? Chcecie kolejne wywiady? 

ciasteczkowy:) 

4 komentarze:

  1. Gratulacjee! Oczywiście gratuluję pierwszego wywiadu i nie zdziwię się jeśli będzie ich więcej... Masz fantastycznego bloqa! Pozdrawiam i całuskiii ;*
    Natalia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super ! Bardzo mi się spodobał ten wywiad. Cudowny blog !
    Jula :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękujemy, blog z każdą chwilą nabiera coraz większej popularności :D

      Usuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!