sobota, 5 października 2013

kotek.pl ogłasza konkurs!

Kotek.pl ogłosił konkurs! Na pewno znajdziecie kotek.pl :D Chyba nie muszę podawać linku, jeśli będzie to jednak konieczne to podam w komentarzu jeśli ktoś poprosi ;) Najpierw oczywiście powiem o nagrodach :D Nagrodą jest bilet dla dwóch osób tutaj ten post (naciśnij!)  (na początku miałam problemy, ale można zobaczyć ten post, jeśli jednak nie możecie dać sobie rady poszukajcie posta pod tytułem urodziny aktorów z Violetty, Violetta w kinie, czy coś takiego :D) na Violettę do kina! wszystkie informacje tutaj: TUTAJ z super bloga violetta- serial czyli wszystko dla fanów. Przepraszam, ze tak wszystko dodaje z innych blogów (nie no, nie wszystko ;P) ale znalazłam to na kotek.pl bo go często czytam, juz miałam dodać to na blog, ale najpierw weszłam na tamten blog a tam BAM! Wszystko o tym jest! Więc postanowiłam, ze skoro już zrobiła taki post..... To nie dlatego, że nie mogłam sama napisać. Naprawdę! Mogę teraz o tym napisać dokładniej. Po prostu nie chcę, abyście myśleli, że idę na łatwiznę :D Jeśli chodzi o zadanie konkursowe: myślę, że trzeba się nieźle wysilić :D Ale naprawdę warto! Jeśli chodzi jeszcze o to co będzie w kinie: będziemy mogli zobaczyć Violettę za kulisami i pierwszy odcinek 2 sezonu! Na prawdę warto!

ciasteczkowy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!