czwartek, 3 października 2013

post. Taki trochę.... organizacyjny... w sprawie.... nowej admini... mnie :D

Wiem, to może zabrzmieć trochę...  dziko (xD) ale mam swoje zasady. Nie jestem... nie wiadomo kim, nie chcę tylko, żeby ktoś  (ten ktoś wie o KOGO chodzi :D) już 10000 raz spytał mnie na poczcie kiedy TwitCam, a ja już 10000 raz mówię: Tini nie podała jeszcze kiedy!!!   wiem, pewnie was już to denerwuje, mnie też zresztą nie chce się pisać tego już 10000 raz. Muszę. Wiem, że to blog o Violi, ale odejdziemy na chwilę od niej. Keishe znacie już bardzo dobrze,  mnie nie. Jestem nowa.  A więc kilka spraw, które powinnam wam wyjaśnić od razu po tym jak zostałam adminką.  A więc:  jeśli coś mówię, to mówię raz. To trochę surowe, ale nie chcę powtarzać się nie wiadomo ile razy. A! No i nienawidzę hejtowania. Tym bardziej spod anonima. Można wyrażać swoją opinię, ale możecie kogoś bardzo urazić. Np. nie chcielibyście chyba usłyszeć, że jesteście dziwni i byle jacy. Chyba wolicie usłyszeć, że fajnie piszecie, ale czasem zdarza ci się napisać coś trochę bez sensu. Pomyślcie, co lepiej i milej brzmi. Jeszcze tutaj mi się nie zdarzyło hetowanie, ale tak na przyszłość. NO i nie lubię jak o coś proszę a wy to macie gdzieś. Nie zdarzyło mi się tutaj to w takich poważniejszych sprawach, ale w tych mniej ważnych.... Np. z TwitCamem. Mówię, że nie ma daty i godziny, i proszę, abyście już o to nie pytali, jak się pojawi to niezwłocznie powiem. No a wy swoje. Jak tak dalej będzie, to ja w końcu was o tym nie poinformuję.  No i tyle. Bardzo przepraszam tych, którzy nic nie robili złego a musieli się "męczyć".


ciasteczkowy:)

2 komentarze:

  1. No okej ;) ale jeśli ktoś nie ma konta? to z czego ma pisać i wyrażać swoje zdanie? ja np. nie chce zakładać a czasem chciała bym napisać co mi się nie podoba (lub co mi się też podoba) bo po tą są chyba komentarze żeby wyrazić swoje zdanie i nie chodzi tu o hejtowanie... akurat w moim przypadku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, właśnie chodziło mi o to, żeby wyrażać swoje zdanie, ale nie pisać czegoś typu "ale ty jesteś dziwna i głupia". Nic takiego mi się nie zdarzyło, ale mówię na przyszłość. Wyrażaj swoje zdanie ale tak żaby nie urazić drugie osoby :D

      Usuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!