czwartek, 31 października 2013

wywiad- violetta serial czyli wszystko dla fanów!

Witam :)
Jak tam Julka? Podoba się wam jak pisze? 

 ostatnia szansa na wysyłanie karteczek, jutro montuje filmik :D

Przeprowadziłam wywiad z założycielką bloga Violetta serial czyli wszystko dla fanów! ( link)

Co czułaś, kiedy zaczynałaś pisać blog?
Cieszyłam się, że stworzę wreszcie coś swojego w tym wielkim internecie i to jeszcze o swoim ukochanym serialu. Tak naprawdę stworzenie bloga to był taki szybki pomysł, nawet nie wiedziałam, że tak mi się to spodoba.
co czujesz, gdy zaczynasz pisać post?
Na początku zazwyczaj nie wiem co napisać, a chcę, żeby post był najlepszy, więc jak wyjdzie i się podoba to jest super i radość, a jak się coś nie podoba to po prostu poprawiam.                                                                                            
Jak zaczęłaś swoją przygodę z Violettą?
Obejrzałam pierwsze kilka odcinków, zaczęły mnie naprawdę wciągać i tak jestem w tym świecie V-lovers.
nagle- z niewyjaśnionych przyczyn- masz skończyć z blogiem. Natychmiastowo. jak reagujesz?
Nigdy w życiu! Pisanie o Violetcie to jest coś, co kocham i na razie nie zamierzam zrezygnować, nie poddam się J Wiadomo, że kiedyś serial się skończy i tym samym skończy się mój blog, ale na razie o tym nie myślę.
współpracujesz z Disneyem? Jesli tak, to co poczułaś, gdy wysłali ci propozycję współpracy? 
Tak współpracuję. Kiedy czytałam maila od Disney’a na początku nie wiedziałam o co chodzi, później lepiej się wczytałam i na mojej twarzy pojawił się wielki banan J
Szalałam ze szczęścia.
masz wieeele wyświetleń :D jakie to uczucie? 
Cieszę się przede wszystkim, że ktoś czyta moje wypociny i że kogoś to interesuje.
o czym był twój pierwszy post? 
Mój pierwszy post był o tym, że jest to pierwszy post i będę pisać o serialu Violetta + pare fotek. Tak szczerze to teraz gdy na niego patrzę to chętnie wszystko bym w nim poprawiła J
Czy ciężko jest ci pogodzić życie prywatne i szkołe z blogiem? 
Różnie, raz jest więcej zadane raz mniej. Jak jest dużo nauki po prostu nie piszę. Jest tak duża ilość „Violettowych blogerek”, że nie boję się o to, że jakiejś nowej informacji moi czytelnicy się nie dowiedzą, jeśli nie dodam jej na bloga.
a na koniec moze chcesz dodać coś od siebie?
od siebie dla nowych blogerów :D
Przede wszystkim nie poddawajcie się szybko, dążcie do tego, żeby Wasz blog był najlepszy i nie przejmujcie się, jeżeli wyświetleń albo komentarzy jest mniej, wszystko przychodzi w swoim czasie J
Zresztą ja też mam dni, kiedy wydaje mi się, że mój blog jest najgorszy, ale najważniejsze, żeby myśleć pozytywnie.
 dziękuję za wywiad :D
Dzięki bardzo J

mam nadzieję, że podobał wam się wywiad, już niedługo wywiad z kolejną dziewczyną z Violetta Polska :)

ciasteczkowy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!