środa, 27 listopada 2013

PRZYPOMNIENIE + WYMOWA EN MI MUNDO!!!!

Przypominam wam o naborze nie zgłosiła się jeszcze żadna osoba więc macie wielkie szanse aby dostać się do naszej załogi *KLIK*  . Możecie też kliknąć  po prawej stronie w zakładce pt.: '' nabór''.

Także chciałam przypomnieć, że 10 grudnia zbliża się cała parą, a nadal nie mamy wystarczającej ilości zdjęć do filmiku dla Jorga Blanco na jego urodziny !!!! Więc proszę was jeśli ktoś ma zamiar wysłać jeszcze zdjęcia to niech zrobi to jak najszybciej. *KLIK*


+

A teraz napiszę wam wymowę '' En mi mundo'', ale zanim zacznę to jeszcze mała informacja ponieważ nie napisałam tego w pierwszej notce o wymowie. Mogę także wymawiać teksty Violetty po angielsku. Tylko jest małe ale np jak ktoś chce, abym przetłumaczyła mi jakaś piosenkę którą jest  '' In my own world'' to w komentarzu proszę wysłać mi stronkę [link] z piosenka po angielsku czyli tekst piosenki angielskiej. 

Zaczynamy...

Aora sabes ke
Jo no entiendo lo ke pasa
Sin embargo se
Nunca aj tiempo para nada

Pienso ke no me doj kuenta
I le doj mil i unda wueltas
Mis duda me kansaron
Jo no esperare

I wuelwo a despertar
En mi mundo siendo lo ke soj
I no woj a parar
Ni un segundo mi destines oj(2x)

Nada puede pasar
Woj a soltar 
Todo lo ke siento
Todo todo

Nada puede pasar
Woj a soltar 
Todo lo ke tengo
Nada me detendra

Aora ja lo se
Lo ke siento ba kambiando
I si aj miedo ke
Abro puertas woj girando

Pienso ke no me doj kuenta
I le doj mil i una wueltas
Mis dudas me kansaron
Ja no esperare


I wuelwo a despertar
En mi mundo siendo lo ke soj
I no woj a parar
Ni un segundo mi destines oj(4x)


Nada puede pasar
Woj a soltar 
Todo lo ke siento
Todo todo


Nada puede pasar
Woj a soltar 
Todo lo ke tengo
Nada me detendra





Następna wymowa już w krótce...

Keisha;*

22 komentarze:

  1. Przepraszam cię ale umiem hiszpański i tu są trochę błędy nie dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli są to je wskaż. Ja tez umiem Hiszpański dobrze i jak sie pomyliłam to może tylko dlatego ze zle napisałam na klawiaturze nie ten klawisz mi sie wcisnąl...

      Usuń
    2. Faktycznie są błedy. A tak wogłóle to skąd ty możesz wiedzieć jak się to, podkreślam ,,poprawnie'' wymawia?...

      Usuń
    3. Są błędy ale jest jak marszów ok :B

      Usuń
    4. Macie trochę racji

      Usuń
  2. napiszesz tekst en mi mundo po angielsku proszę

    OdpowiedzUsuń
  3. proste, ja umiem zaśpiewać bezbłędnie en mi Mundo przecież to łatwe do zaśpiewania, a inne piosenki też umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma prawie żadnych błędów, a blog jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie superaśnie a ty anonimowy sory ale sie nie przemadrzaj

    OdpowiedzUsuń
  6. W niektórych miejscach są błędy np. Yo czyta się żo nie jo. Bez tego jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestym Hiszpanka i jest tu masakra duzo bledow. Ja tez sorry za bledy, ale nie umiem za bardzo polskiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest trochę błędów

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest kilka błędów ale może być. Uwielbiam tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Aura sabes ke
    dżo intiendo lo ke pasa
    sin ambaro se
    nuka aj tiempo para nada
    pienso ke no me doil kuenta
    ile doi miliona łeltas
    mis dudas me garsanon dan esperare
    ref:
    i łelwo dyspertar
    en mi mundo
    siendo lo ke soj
    y no woj a parar
    niun sekundo mi destino es oj / *2
    Nada płede pasar
    woj a solitar
    todo lo ke sento
    todo todo
    nada płede pasar
    woj a solitar todo lo ke tengo nada me detendra
    2. Aura ja no se
    lo ke siento esta kambiando
    i se miewo ke
    abro puertas woj hirlando
    pienso ke...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi jestem Marta i mam lat 27 czy moge być fanką wioletty?

    OdpowiedzUsuń
  12. dużo błędów

    OdpowiedzUsuń
  13. A jest one beta

    OdpowiedzUsuń
  14. No trochę błędów jest ale ja dałam rade bo umiem wszystkie piosenki z Violetty

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie, to zależy od akcentu.Oni to śpiewają z latynowskim czyli yo czyta się dźio zamiast jo jak w hiszpani

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!