sobota, 12 października 2013

Mina Naty, głosujmy!

Na blogu Violetta Polska było takie zdjęcie: 


(zdjęcie znalazłam sama, ale nie byłam pewna co to przedstawia, weszłam na blog Violetta Polska i było, nie skopiowałam jednak, bo i tak nie można xD Sprawdziłam  bo nie mogłam znaleźć drugi raz, a potem znalazłam ;D)
I zobaczcie na minę Naty haha :D
Teraz coś ważnego!
Promios Imaginen 2013- ruszyła kolejna edycja!
W jednej z kategorii (na najlepszą  artystkę, albo aktorke, coś takiego :D Chyba artystkę) nominowana jest Martina Stoessel. Więc pokażmy się jako Tinistas i głosujmy!
naciśnij i zagłosuj!
Nie trzeba mieć Twittera! Na początku myślałam, że trzeba mieć, ale moja koleżanka mi powiedziała, że on nie ma i zagłosowała, więc nie trzeba mieć. 
GŁOSUJMY!
ciasteczkowy:)
PS. Zapraszam do konkursu!!!!!!! (kilka postów niżej, tytuł posta konkursik:D
bardzo proszę! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!