środa, 30 października 2013

sekrety i marzenia pamiętnik Violetty

Weszłam na allegro i szukałam jakiś nowych gadżetów z Violetty. Znalazłam. To coś w rodzaju pamiętnika
nazywa się: SEKRETY I MARZENIA PAMIETNIK VIOLETTY 
OKŁADKA:
SEKRETY I MARZENIA VIOLETTY PAMIĘTNIK

OPIS: 

Kiedy ma się szesnaście lat, za sobą ciągłe podróże i żadnych przyjaciół, życie może być trudne. Dla Violetty, która właśnie wróciła do Buenos Aires, jedynym powiernikiem jej sekretów jest pamiętnik. Zapisuje w nim myśli i zwierzenia, które układają się w barwną historię. Są w niej przyjaźnie, pierwsze miłosne rozterki, wszechobecna muzyka i marzenia, które w końcu mają szansę się spełnić. Oto pamiętnik Violetty. 

DANE FIZYCZNE: 

Oprawa: Twarda
Format: 16.5x21.5cm
Liczba stron: 192
Rok wydania: 2013
Ciężar: 0,41 kg

CENA: 

20, 10 zł 

LINK

http://allegro.pl/sekrety-i-marzenia-violetty-pamietnik-i3646851163.html


teraz chciałam o coś zapytać: czy chcecie, aby powstała nowa zakładka? Pisałabym tam o wszystkich nowych gadżetach z Violetty. A moze wolicie, żebym robiła o nich posty? Piszcie w komentarzach, to dla mnie ważne :D 

ciasteczkowy:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!