piątek, 18 października 2013

DLA FANÓW TINI !

Siemka, jak czujecie, że już po weekendzie w końcu na Disney Channel pojawi się nasza Violettka ?? Ja cieszę się niesamowicie... 

Chciałabym wam przypomnieć o akcji, która organizuje Ciasteczkowy, przypominam, bo może nie którzy nie czytają naszego bloga codziennie, a wejdą na niego przez przypadek a chcieli by wziąć udział  w tej akacji, albo osoby nie czytają wszystkich wpisów i akurat ten o to ważny wpisy przeoczyli lub coś...
Więc poniżej macie link do tej notki i tam macie wszystkie szczegóły dotyczące tej o to akcji dla Tini chciałabym i na pewno nie tylko ja, aby to wypaliło i zrobić przyjemność Martinie i żeby wiedziała, że w Polsce wszyscy o niej pamiętamy i bardzo ją kochamy...


 http://viluuuuu.blogspot.com/2013/10/robimy-to-wazny-post-czytac-i.html



Ja też bardzo chciałabym wziąć udział w tej akcji, ale nie mam czasu by to zrobić aczkolwiek wiem, że jeszcze mam trochę czasu i mam nadzieje, że uda mi się to zrobić, jeśli nie to mam fajna propozycję dla osób, które maja czas i chęci, aby to wykonać,   a wiec jak każdy fan Martiny wie, że ma ona w pokoju na ścianie grafity czyli lubi to tak mi się wydaje to osoba która pisałaby ten napis dla Tini mogłaby napisać go w właśnie w takim stylu jaki ma ona na ścianie, czyli GRAFITY.. 
Jeśli komuś spodoba się pomysł może go wziąć własnie z tego bloga...


I jeszcze jedna prośba, jeśli ktoś ma bloga o Violettcie to mógłby także dodać ten posty kliknij tu na swojego bloga, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o tej akcji, aby ten filmik dla Tini był jak najdłuższy !! 






keisha ;-*

1 komentarz:

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!