środa, 30 października 2013

holalodociao: SAŁATKA "IAIA Comello"

Cześć, długo nie pisałam, ale ciągle jestem obecna na blogu sprawdza maile, gg i kontakty więc jeśli jeszcze ktoś chce nam pomagać przy blogu to macie jeszcze szanse do mnie w tej sprawie pisać na tego maila: 

VILUU.MARTINA@GMAIL.COM 


No ok, a teraz do rzeczy, bo nie o tym chciałam dziś napisać. Trochę poszperałam w internecie i znalazłam przepis na sałatkę Lodovicy, może niektórzy z was zauważyli jak kiedyś na twitterze niedawno dodała o to te zdjęcie:
Obraz


To własnie jest jej ulubiona sałatka, a już dziś możecie zrobić taka samą, tu macie przepis.


Składniki:
 1 marchew, 1 cebula, 1 pęczek pietruszki, czarne oliwki, kapary, piersi z kurczaka.
  1. Obrać  ziemniaki, marchew, cebule i przeciąć na pół.
Obraz
2. Napełnij garnek wodą, umieścić go na ogniu i umieścić w nim pokrojone warzywa.
3. Czekając do zmiękczenia warzyw, pokroić natkę pietruszki i kapary i oliwki przygotowane
Obraz
4. Pokroić piersi kurczaka i niech popływać w puli, wraz z ziemniakiem, marchewką i cebulą doprowadzić do wrzenia, następnie należy pozostawić je  przez 10-15 minut!
 Obraz
5. Kiedy widzisz, że kurczak stał się piękny i warzywa są gotowane[znaczy zimne] osączyć i pokroić na kawałki wszystko! Dodaj  kapary, oliwki, pietruszka[do miski] i doprawić solą, pieprzem, oliwą z oliwek, a jeśli chcesz to mżawka z octem balsamicznym!
I O TO! SAŁATKA "IAIA Comello" 
SMACZNEGO!! ;*

Keisha;**

1 komentarz:

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!