wtorek, 5 listopada 2013

martina Stoessel i Peter Lazaii RAZEM?????

Jak już pisałam krąży wiele plotek, że Martina Stoessel spotyka się z Peterem Lazaii. 

Otóż pisałam też, że nie znam szczegółów. 

Dzięki jednej z czytelniczek, (której bardzo dziękuję) dowiedziałam się, że są jakieś informacje na stronie violetta.novela.pl. 

A więc: 

Violetta ma chłopaka!



Nie jest nim Jorge Blanco, ani Diego Domínguez, ani zwłaszcza Pablo Espinosa. Tym, który skradł sympatię 16-letniej Martiny Stoessel, dobrze znanej protagonistki serialu „Violetta”, jest 23-letni aktor Peter Lanzani („Kiedy się uśmiechasz”).
Plotka o tym, że tych dwoje spotyka się ze sobą wyszła na jaw kilka dni temu. Sam Peter zgodził się potwierdzić ją publicznie: „Jesteśmy razem, szczęśliwi. Nie chcemy być na językach mediów. Spotykamy się, jak i kiedy możemy. Nie będziemy tego komentować. To nasze sprawy i naszych rodzin”.
Argentyńskie media nie chcą jednak ucichnąć i już zwróciły się do matki Martiny, Mariany Stoessel, z prośbą o jej opinię. „Nie sprzeciwiam się temu, że moja córka spotyka się z chłopcami. Oczywiście, razem z Ale (Alejandrem, ojcem Martiny) martwiliśmy się różnicą wieku, ale to wszystko. Szczęście Martiny jest naszym szczęściem” – wyznała. Zapytana o to, jakie rady zamierza dać córce, kobieta odpowiedziała krótko: „Takie same, jak każda matka, której nastoletnia córka się zakochuje”.

 Jednak nie wiadomo czy Peter mówił prawdę.  
Spytacie może "a dlaczego miał by kłamać?!" 
O tuż dlatego, że Peter ma 23 lata. Martina za to ma 16. Wieeelką różnicę wieku widać choćby na tym zdjęciu: 
 Na zdjęciu widać, że Peter jest dużo starszy od Tini.  gdy robiono zdjęcie Tini mogła mieć lat... nie więcej niż 12. Peter natomiast ma około 18-19 lat. 
Wygląda to, jakby był jej starszym bratem :P 
 Jednak.... W gazetce "fan club" możemy zobaczyć artykuł w którym Martina mówi: 
"Nie mam chłopaka, jestem wolna. (...)" 
Mówi to też w wywiadach. 
Możemy więc sądzić, że Martina mówi prawdę. 
Jednak Peter dąży do swego. 
"Jesteśmy razem(...)" Przyznaje. 
Znalazłam jeden komentarz, który ma tu coś do powiedzenia: 
El 23 y ella 16? ESO ES ABUSO DE MENORES
  ~On 23 a ona 16? TO JEST KRZYWDZENIE DZIECI
 Czytelnikom więc, nie podoba się ich " związek". Uważają, że Tini jest o wiele za młoda na chłopaka. 
 Na portalu ciudat.com też coś o tym jest. Twierdzą oni, że podczas ich pierwszego spotkania Tini miała 13 lat, za to Peter 20.  

Martina nie ma jednak żadnych zdjęć z Peterem. 
Jedyne jakie udało mi się znaleźć to to: 
Oraz to: 

Jednak żadnego więcej. 
Co wy myślicie? Są razem czy to tylko głupia plotka? 
ciasteczkowy:)
PS. W ankiecie wygrywa jak na razie Violetta ale jest prawie równo z Leonem :) 

12 komentarzy:

  1. Powinnaść być z Jorge

    OdpowiedzUsuń
  2. W ,, Fan Club '' wydałą nam Tini , że go kocha i za nim tęskni . Czy to prawda nie wiadomo . Bardzo dużo procent fanów Tini jest zdania iż ona i on udają to by Martina zwróciła na siebie uwagę . Sądzę że oni się kochają i należy im się trochę prywatności . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem on jest z martiną dla kasy to proste że lepiej było by jej z jorgem blanco :P ja tak uważam :)
    niestety nasz martina jest wykorzystywana przez tego gnoja :P

    OdpowiedzUsuń
  4. DLA KASY!!!!!!!!!!?ON JEST GWIAZDĄ I JEST BOGATY. JEST Z TINI, BO JĄ KOCHA, ALE TACY LUDZIE JAK TY NIGDY TEGO NIE ZROZUMIEJĄ. WEDŁUG WA WSZYSYKO KRĘCI SIĘ
    WOKÓŁ PIENIĘDZY. OGARNIJ SIĘ TY
    GŁUPKU, ZOSTANIESZ NA ZAWSZE SAM, SAM I SAM.
    NIE ROZUMIESZ MIŁOŚCI.
    LUDZIE MOGĄ SIĘ KOCHAĆ I DBAĆ O SIEBIE MIMO DUŻEJ RÓŻNICY WIEKU.
    NAPRAWDĘ ISTNIEJĄ TAKIE ZWIĄZKI.
    ALE JEŚLI TY TEGO NIE ROZUMIESZ TO ZNACZY, ŻE JESZCZE NIE DOTOSŁEŚ DO TEGO, ŻEBY TO ZROZUMIEĆ. DZIĘKI DUŻEJ RÓŻNICY WIEKU MOGĄ UNIKNĄĆ WIELU SPRAW
    ,,MŁODZIEŃCZEJ MIŁOŚCI". BĘDĄ BARDZIEJ ODPOWIEDZIALNI.
    ISTNIEJE TAK MIŁOŚĆ, ZROZUM TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Osobiście popieram ich związek i będę im kibicować. Ich miłość jest PIĘKNA
    I ZROZUM TO DZIECKO.
    ZOBACZYSZ, ŻE IM SIĘ UDA.
    NAPRAWDĘ ZASTANÓW SIĘ JESZCZE
    RAZ ZANIM NAPISZESZ TAKI IDIOTYCZNY KOMENTARZ.
    SERIO WARTO.

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram ich miłość jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też popieram ich miłość jest wyjątkowa ja też im kibicuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chłopak starszego
      ode mnie o 8 lat, a mam 15
      Bardzo się kochamy.
      Jesteśmy raze już 3,5 roku
      On o mnie dba
      Nie przejmujemy się wiekiem

      Usuń
  7. Ich miłość jest CUDOWNA
    PIĘKNIE RAZEM WYGLĄDAJĄ
    A KAŻDY KTO MYŚLI, ŻE TEN ZWIĄZEK
    OPARTY JEST WYŁĄCZNIE NA KASIE I SŁAWIE NIECH DA SIĘ WYPCHAĆ

    OdpowiedzUsuń
  8. Hallo. I'm Martina Wypadek.
    I love Peter and I'm very happy whit nim. I love you.
    Ciao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry my phone is stupid.
      I want read Stossel.
      What is this Wypadek?

      Usuń
  9. Ja mam koleżankę która ma 12 lat i ma chłopaka który ma 20 lat i mam jeszcze druga kolezanke która ma 18 lat a ma chłopaka który ma 35 lat.Ja wolałabym żeby była z jorge ale jak jest z tym peterem to niech będzie szczęsliwa <3 sorry za błędy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. najważniejsze jest to żeby byli szczęśliwi czemu każdy pisze że lepiej żeby była z Jorge to jest wtrącanie się w życie prywatne drugiej osoby zastanówcie się czy chcielibyście żeby ktoś wam mówił że ma być z innym lub inną bo ja bym tak nie chciała i w ogóle to czemu jeżeli ktoś jest sławny to wszyscy piszą że to dla pieniędzy ktoś jest z tą osobą gdybyście to wy byli sławni to chcielibyście mieć drugą połówkę pomyślcie nad tym!

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!