środa, 30 października 2013

tini w filmie frozen

Na Twitterze Tini  (link*) znalazłam link do takiego filmiku: 

https://www.youtube.com/watch?v=rNGD3eOdb6I

(przepraszam, że tylko URL ale mam drobne... problemy techniczne) 

Martina zaśpiewa piosenkę Demi Lovato w filmie Frozen co znaczy zamrożeni 

The frozen- kraina lodu
Anna wyrusza na wyprawę, by
odnaleźć swoją siostrę Elsę, której
magiczna moc uwięziła królestwo
Arendelle w okowach wiecznej zimy.
W poszukiwaniach towarzyszy jej
Kristoff i jego lojalny renifer Sven.
Podczas misji zmierzą się wieloma
przeciwnościami.

Zdjęcia: 











Najprawdopodobniej Tini podłoży też głos jednej z postaci- Elsie 



Jednak co do tego nie jestem pewna,  zdawało mi się, że usłyszałam o tym w filmiku lecz jako, że nie umiem Hiszpańskiego się nie wypowiadam :) 

No i właśnie- co do tego, że nie umiem Hiszpańskiego- poprosiłam koleżankę o wyjaśnienie o co w ogóle chodzi w filmiku. dziękuję jej bardzo i zapraszam na jej blogi
linki do jej blogów: 
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&sqi=2&ved=0CGEQFjAG&url=http%3A%2F%2Fstory-violetta.blogspot.com%2F&ei=x-VwUoTfHabL0AWN_IGgDQ&usg=AFQjCNGrEQnnCNHpKKeyjKBrUb73WNealg&sig2=JZiAWOl432hLkW5SHPnaQg&bvm=bv.55617003,d.d2k

A TUTAJ O 1D

And-live-while-were-youngg.blogspot.com


Dzięki też keishy, która opisała film :D 

Mogę zdradzić, że już niedługo dołączy do nas ktoś nowy :D 

ciasteczkowy;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!