piątek, 18 października 2013

w końcu

W końcu mogę napisać ten post, który chciałam! (info z bloga Violetta Polska)

Płyta Universo już niedługo w sprzedaży!

Pamiętacie, jak pisałyśmy o konkursie do jednego z klipów Lodo do jej pierwszej płyty "Universo"?
 *klik*, *klik*.

Lodovica Comello jest gotowa na podbój przemysłu muzycznego ze swoim pierwszym solowym albumem,

 który ukaze się 12 listopada. Płyta będzie nosiła tytuł "UNIVERSO"-"WSZECHŚWIAT ". Informację te Lodo ogłosiła na swojej stronie internetowej-*holalodociao.com*.

Na stronie holalodocia.com Lodovica pisze zarówno w języku włoskim jak i hiszpańskim. Cały czas

 regularnie aktualizuje informacje o En Vivo oraz o swoich aktualnych postępach w karierze.

No i dalszej części wziąć nie mogę, bo nie wolno kopiować :( Ale wszystko jest na Violetta Polska :D
I co do hejterów: na prawdę nie warto dawać żadnych przykrych komentarzy wobec mnie i keishy, 
bo mnie to nie rusza, Keishy raczej też nie. Wiec bez hejtowania! Niech to będzie "miły blog" :P

ciasteczkowy:)

6 komentarzy:

  1. Ja jestem miła dla Keishy i dla ciebie tez tylko mamy pytanie, dlaczego wszystkie czerpiesz z Violetty Polska ? nie możesz napisać czegoś sama ?? albo wziąć z jakiejś innej stronki ?? a nie ciągle kopiujesz z tamtej str??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przestań się jej czepiać ok ??

      Usuń
    2. Amelia się tylko pyta grzecznie :) bo jest np. może ciekawa? mam pytanie czy rozróżniacie hejtów? bo jeśli bym pisała do was że jesteście dziwne, głupie i tak dalej to jest hejt.. ale kiedy ktoś się o coś pyta może to nie do końca jest super miłe to nie znaczy że hejtuje ;)

      Usuń
  2. nie chodzi mi akurat o tego komentarza tylko wcześniejsze pod innymi notkami.. widocznie nie czytałaś wszystkich notek i komentarzy pod nim ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam wiele ;) i nie mówię tego złośliwie. Podoba mi się ten blog ale czasami notki nie są jak to powiedzieć yyy dobrze napisane? Zwłaszcza ciasteczkowego. I nie mówię tego żeby was urazić. Komentarze są po to aby wyrazić swoje zdanie na jakiś temat więc ona mówi co sądzi. Ja bym miała to gdzieś jeśli ktoś by mnie obrażał i pisał dziwne rzeczy, po prostu bym się nie przejmowała i wam to też radze :) Trochę się rozpisałam ale to nic dziwnego bo jestem na humanie xd życzę powodzenia

      Usuń
  3. każdy ma prawo do swojego zdania, ja bym sie też tym nie przejmowała gdyby to chodziło o mnie, ale każdy ma inny charakter... Możliwe ze niektóre wpisy są źle napisane i nie tylko Kasi, ale moje także jesteśmy tylko ludźmi każdy popełnia jakieś błędy.. Na tym blogu jesteśmy tylko ze dwie piszemy notki czasami w pośpiechu, bo brakuje mam czasu szukamy kogoś do pomocy, ale niestety nikt sie nie zgłosił tzn kilka napisało ale jak odpisałam to kontakt sie urwał i do tej pory brak odpowiedzi. Bardzo sie cieszę że są też te źle komentarze poniewaz człowiek uczy sie na błędach i będziemy starały sie więcej tych samych błędów nie popełniać. I myślę ze jak będzie jeszcze ładna osoba do pomocy to blog będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!