piątek, 18 października 2013

ważne sprawy

Ach... Jest tyle ważnych spraw do omówienia! Ale teraz ta najważniejsza: dziękuję za wszystkie karteczki! Uzbierało się już dużo zdjęć, proszę jednak o jakiś temat np. kartka dla Tini, kartka itd. Bo jak jest brak tematu to jak mam blogi na Pingerze to mi przychodzi masa różnych zawiadomień, i mam też maile od koleżanek, więc dużo łatwiej mi będzie, jeśli będziecie dodawać takie tematy. Nie mam czasu na to, by potem tego szukać, mam teraz tego czasu tak mało.....  Wiec proszę tylko o to.  Rzecz jasna jeśli ktoś już wysłał to Ok, i tak kilka osób podało temat. Ale ci, co jeszcze nie wysłali, a zamierzają wysłać, proszę o temat. I zachęcam do brania udziału :D Teraz sprawy VIOLI, bo to najważniejsze :D Chciałam wam coś pokazać, ale psuje mi się komputer,i chodzi strasznie wolno, więc nie mogę poszukać zdjęcia, a trochę ciężko mi będzie napisać coś bez zdjęć iwg, ale jakoś sobie poradzę. Sprawa do Anci, która komentuje, ale też do wszystkich innych użytkowników. Violetta a raczej Martina nie podała daty, podała tylko, że TwitCam będzie. nie wiem kiedy. Ancia powiedziała, że muszę się jak najszybciej dowiedzieć, i dlatego to pisze, ale nie am jeszcze daty. Wy mnie zamęczycie na śmierć tym TwitCamem ;P Własnie sprawdziłam pocztę, ciągle nowe zdjęcia, to świetnie. I informuję, że nie ściągnęłam pomysłu, bardzo, bardzo wiele osób robi takie akcje, wiec ja nic nie ściągnęłam!!!

jak już wiecie, nie mam internetu, nie mogę dodać tego co chciałam, ani niczego innego znaczy internet mam, ale mogę mieć tylko jedna kartę  bo muszę odświeżać  a odświeża się z pół godziny :P Więc na razie tylko tyle

 ciasteczkowy:)

4 komentarze:

  1. Jesteś głupia, psujesz tylko Keishe bloga, piszesz bez sensu i nie na temat.. zaczynasz o czym innym i kończysz o czym innym i nie wiem o co chodzi w tej notce ani trochę !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. keisha, ona dobrze wie, że to było nie miłe, i ja też to wiem, wcale nie jest fajnie dostawać takie komentarze, jakbyś ty taki dostała też nie byłoby ci miło. Miałam kilka spraw, więc pisałam kilka rzeczy, czy to takie dziwne? A mam jeszcze tylko jeden blog Z OPOWIADANIAMI i jeszcze nie wiem jak się pisze tak płynnie jak keisha, ona prowadzi blog już długo, i jest doświadczona. A jakbyś czytała uważnie to byś zrozumiała. Ja miałam go prowadzić i Ola i ludzie wybrali MNIE więc to chyba znaczy, że nie piszę aż tak źle. I nie hejtuj, bo po pierwsze się nie boję a po drugie to nie jest ani trochę fajne, i tego nienawidzę

      Usuń
    2. Ja nikogo nie hejtuje, porostu wyrażam swoje zdanie czy to jest takie złe i okrutne ?? i rozumiem ze miałaś kilka spraw do omówienia, ale mogłaś to jakoś np. zatytułować, żeby to jakoś przejrzyściej wyglądało i fajnie się czytało a przy tej notce tak nie było i wielu innych twoich wpisach tak się nie czyta ..;)

      Usuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!