piątek, 11 października 2013

konkursik :D

Heja! Myślę, że nie pamiętacie: ogłosiłam konkurs!!! Ale nikt się nie zgłosił. Szkoda... :( Ale teraz macie szansę na kolejne nagrody. Znów konkursik. Tym razem coś zupełnie innego. Lubicie pisać? Wiersze albo jakieś opowiadanka? Jeśli tak, to zapraszam do konkursu! Na moją pocztę (katka100000@gmail.com) wysyłajcie mi opowiadania albo wiersze rymowane na temat: Co mogło by się dziać, gdyby Violetta nie odkryła studia21? Albo: masz wymyślić ostatni odcinek 2 sezonu, (byle który, 10, 20 czy 12345 ;D) to który by to był, i jaki byłby do niego scenariusz? Chodzi o to, że inne odcinki nie muszą być opisane. Np. Ja piszę o 20 odcinku. I ten odcinek ma być już ostatni. Nie wiem co się może stać liczę na waszą kreatywność i wyobraźnię. Ciężko będzie z wierszem rymowanym, więc będzie dobrze, jeśli ktoś go wymyśli. To ma być np. coś takiego:  (podaję przykład do tego odcinka 2 sezonu, bo z tym co by się stało gdyby Violetta  nie odkryła sdudio21 to chyba nie będzie problemu) . : 
Nie było już Fran, Tomasa i Camili
Violetta pożegnała się z resztą i wszyscy ruszyli w swoją stronę. 
Oczywiście podałam przykład, i samą końcówkę. Długość wybieracie sami. Wszystko wybieracie sami. Jeśli ktoś nie ma poczty a chciałby wysłać mi opowiadanie to czekam na GG (nr. GG to 45528465) lub nawet na tym blogu, tylko prośba: napiszcie w komentarzu, że chcecie wziąć udział i ja podam co dalej. Albo nawet w ostateczności, ale już naprawdę ostateczności to na ask. Ale lepiej nie, to nie jest miejsce na take sprawy. A więc napiszcie  komentarzu kto by wziął udział? Oczywiście nie musicie pisać, ale najlepiej napisać, bo nie mam czasu sprawdzać poczty, a jak mi ktoś napiszę to sprawdzę :D Ale jeśli nikt nie napisze to i tak sprawdzę ;P Macie czas do 21 października, wtedy, kiedy zacznie się Violetta2. I teraz najważniejsza chyba część: 
Nagrody :D

Za pierwsze miejsce: polecenie bloga (jeśli jest, jak nie ma to coś innego :D) gif (zrobiony przeze mnie, dyplom (dlatego trzeba podać dla kogo ma być :) Np. coś tam coś tam, i dyplom dla Oli proszę. To był PRZYKŁAD :D) i jeśli ktoś kto wygra zgłosi to na ask i będzie zalogowany to go polubię (na asku oczywiście xD) i zadam kilka pytań.
Za drugie miejsce: Polecenie bloga (to co za 1) gif i ask :)
Za trzecie: Polecenie bloga i gif. Jeśli ktoś nie będzie miał bloga to dodaje ask, a jeśli ktoś nie będzie miał aska to dyplom ;)
dla wszystkich zrobię gifa :DDD


I teraz tak: WAŻNE TO JEST! W wiadomości proszę mi podać: dla kogo dyplom (jeśli się wygra) czy się ma ask, a jak tak to login, żebym wiedziała (ale niekoniecznie, wystarczy do mnie napisać, że się wygrało) i link do bloga. (Link albo adres bloga) i chyba tyle..... Nagroda duuuuuuuuuuuża więc myślę, że ktoś chętny będzie :D A do bloga najlepiej podać linka, bo jest dużo blogów, które się mogą pokazać :D A jeśli nikt się nie zgłosi to może przedłużę  ale nie wiem...

ciasteczkowy:) 

3 komentarze:

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!