piątek, 11 października 2013

Federico

Jako, że jestem wielką fanką Fede ( Ruggero) napiszę coś o nim. Ruggero brał udział we Włoskiej edycji X-factor: 
 tutaj ten filmik*
Mam takie małe problemy techniczne z komputerem, więc sam link. Żeby zagrać w Violetcie  Ruggero musiał nauczyć się Hiszpańskiego.:
Czy to prawda, że musiałeś nauczyć się hiszpańskiego do roli Federico?
Zdecydowanie prawda! Miałem trzy tygodnie nauki hiszpańskiego zanim przeprowadziłem się do Argentyny i to było bardzo przydatne. Na początku miałem tłumacza, ale też mnóstwo ludzi na planie pomagało mi, jeśli miałem z czymś trudności. Podczas kręcenia serialu, nauczyłem się świetnie mówić po hiszpańsku!
( To część wywiadu z nim)
Takie fajne zdjęcie, które znalazłam: 
Zdjęcie: Cześć Kochani ! Teraz mam trochę więcej czasu lecz tylko do piątku, bo jestem chora. Co chcielibyście porobić?
Do wyboru macie: 
a) P/F 
b)dymki 
c)kolaże
d)dedyki
e)rodzinka 
f)hot or not
g) znajdź słowo 
h) kto to (na obrazku) 
i) kto to (pisemnie)
j) inne (piszcie w komentarzu jak znacie jakąś inną zabawę, którą lubicie)

Ach........
A KIM w ogóle jest Federico z Violetty? Dowiecie się wszystkiego :D Cała prawda o roli Fede:
Federico jest synem przyjaciółki Ojca Violetty Germana. Mieszka u niej w domu ponieważ przyszedł na wymianę .Na początku nie dogaduje się z Violetta ale po jakimś czasie zostają przyjaciółmi.Federico próbuje pocałować Violetta w docinku 59 ,przez co Violetta jest wściekła,ale jakoś się godzą. Chłopak ciągle namawia Viole do powiedzenia prawdy Ojcu.Doszedł w odcinku 56.
Hej, czy nie wydaje wam się dziwne, że Fede przyszedł w odcinku 56 a już trzy odcinki później chciał pocałować Violette? 
 Jako pierwszą w Violetcie zaśpiewał piosenkę Te Esperare w odcinku 56: 
  naciśnij i obejrzyj:)
Jak mówiłam mam problem z linkiem :D
Na tym teledysku widać jak chłopaki wyśmiewają się z Fede. Można więc założyć, że go nie lubią. Otóż nie. Na początku, kiedy jeszcze go nie znali to go nie lubili, ponieważ uważali go za konkurencję. Jednak gdy go poznali od razu go polubili.  Urodził się 10 (TU NIE WIEM BARDZO PRZEPRASZAM, KOMPUTER MI SIĘ ZACINA I NIE MOGĘ NAWET POSZUKAĆ, TYLE PAMIĘTAM :d jEDYNIE ZDJĘCIA, ALE TO WIADOMO :d)  1993 r. Brał udział w programie telewizyjnym Social King.  Znalazłam zdjęcie: 




I jeszcze warto dodać, że dla Federico wszyscy na planie są jak wielka szczęśliwa rodzina. Na pytanie jak się czuje na planie, odpowiedział, że świetnie:
Dobrze bawisz się na planie serialu?
Najlepiej w historii! To świetne móc pracować z tyloma różnymi ludźmi z całego świata, którzy dzielą te same pasje, co ja. To niesamowite móc spędzać czas z tymi, którzy lubią grać na gitarze i śpiewać całymi dniami. Wszyscy jesteśmy muzykalni, co sprawia, że praca jest absolutną przyjemnością.
nie odpowiedział, że są jak rodzina, ale chyba na to wychodzi? :D 

 

Czy nie wyglądają słodkooooooooo?

Dobra, i tak się nie źle namęczyłam szukając dla was tych informacji więc kończę na tym ;)

ciasteczkowy:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!