piątek, 4 października 2013

Tini

Dory wieczor, chcialam napisac dzis troche ciekawostek dotyczace Tini.. Moze juz gdzies o tym czytaliscie, moze juz o tym wiecej, ale dodaje to dla tych ktorzy jeszcze nie wiedza informacje te czerpie z portalu Gwazdunie i jeszcze jakies jednej ktorej juz nie pamietam ..
A wiec na poczatek pokaze wam zdjecie bardzo slodkie niesamowicie mi sie ono podoba !!

Pocalujek Violi i Leona:
# ViolettaEnVivoParaguay

Zapewne wiecie, ze zdjecie zrobione jest z trasy koncertowej, po czym poznac, oczywiscie po jej sukience..






Martina Stoessel miała  ciekawą przygodę, gdyż fani zaczęli napierać na jej samochód. W efekcie, gwiazda wyciągnęła głowę przez okno aby wszystkich pozdrowić. Było duże zamieszanie! Zobaczcie…



martina stoessel violetta2 Martina Stoessel wystaje przez okno samochodu! (ZDJĘCIA)


















A Teraz Tini i sadzenie drzewka w Paragwaju


Martina sadzenie drzew w Paragwaju.

Martina Stoessel zagrałaj mały koncert w Argentynie. Dziewczyna ubrała tam czerwoną spódniczkę, bluzkę z Myszką Miki i rajstopy w kropki. Gwiazdka wygląda super, ale też bardzo chudo! Zobaczcie…
martina stoessel ubrania Martina Stoessel: czerwona spódniczka i rajstopy w kropki! (ZDJĘCIA)























Martina Stoessel pokazałana imprezie w Buenos Aires, że ma dobre serce i troszczy się o fanów. Otóż dziewczyna pozowała tam do zdjęcie z dwoma chorymi fankami. Martina była dla nich bardzo miła! Zobaczcie…
martina stoessel zdjecia4 Martina Stoessel (“Violetta”) pozuje z chorymi fankami! (ZDJĘCIA)

Wydaje mi sie ze na dzis juz wystarczy mam tego wiele wiecej jednakze nie sztuka jest dodac wszystko w jednej noce, pozdrawiam wszystkich fanow Violetty, i przypominam o KONKURSIE wiecej informacji w notce pt. ''konkurs''.


Keisha ;*

3 komentarze:

  1. Keisha bardzo ładnie piszesz posty podoba mi się w jaki sposób przekazujesz wszystkie informację, ja i moje przyjaciółki kochają twojego bloga oglądamy go codziennie ! <3 Kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wam dziekuje Tobie i twoim przyjaciolka... <33

      Usuń
  2. Sorry za komentarz od admini ale ja nie widzę tych zdjęć:( Znaczy nie widzę 2 albo 3

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!