sobota, 2 listopada 2013

Nasz mały: FANDOM!!

Wpadłam na pomysł, abyś zrobili mini fandom na naszym blogu. Po lewej stronie możecie głosować na gwiazdę miesiąca, są tam tylko aktorzy Violetty..
Jest to tylko zabawa!!  możecie już głosować na swojego faworyta... 
Wyniki będą ostatniego dnia miesiąca, akor/aktorka, która zwycięży to własnie jej poświecimy cały dzień przez cały 1 grudzień będziemy dodawać posty wyłącznie o osobie, która wygra nasz mini FANDOM!! 
Podoba wam się mój pomysł w komentarzach możecie pisać co o tym myślicie[szczerzexd]


I zdjęcie, aby nie było za pusto:



KEISHA ;**

10 komentarzy:

  1. tak uwazam ze jest to bardzo dobry pomysl i fajna zabawa przede wszystkim!! głosujemy !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się nie podoba bez sensu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli Ci się nie podoba to nie musisz głosować ;)

      Usuń
  3. trudno... nie każdemu musi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzygammm srettą czy jak to gówno się tam nazywa -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Fuuuj...
    Żygam violettą i spierdalam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie każe Wam tego czytać. Macie wolny wybór! Po co w ogóle tu wchodzicie, skoro nie jesteście V-LOVERS? Jestem fanką 'Violetty' i jestem z tego dumna! To żałosne wypisywać 'Sroletta' pod każdym blogiem o fioletowym serialu! Jak się nie podoba to nie wchodźcie, bo Polska to wolny kraj!
      LodoLove

      Usuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!