wtorek, 26 listopada 2013

Lodo Camello mówi o Universo!

Na twitterze Fans Club Violetta pojawił się link do strony, na której był taki wpis: 

Włoska aktorka z Violetty opowiada o uniwerso, albumie, który miał premierę 20 listopada!



1) W procesie produkcji płyty co cię zainspirowało?

 Temat urodził się powoli, były eksperymenty. Chcieliśmy utworzyć rekord z pozytywnym przekazem. Mówić o prawdziwych uczuciach, emocjach  które każdy może czuć i typowych sytuacji, że wszyscy możemy się identyfikować!

2) Czy zawsze chciałaś poświęcić się muzyce?  
Moją pierwszą miłością zawsze była muzyka. Od bardzo młodych lat zaczęłam grać na gitarze klasycznej, i śpiewać.  

3) W jaki sposób udało się połączyć karierę z pracą w Violetta ?
Cóż... czasami bałam się, ze nie będzie mi starczyło czasu. Jednak jak na razie jest świetnie! Mogę być szczęśliwa :) 

 4) Walczyłaś o przystosowanie się do życia w Buenos Aires?
To było trudne, bo nie znałam języka ani miasta, ani nikogo. Powoli się przyzwyczaiłam. Buenos Aires jest piękne, zakochałam się w nim i chętnie uczyłam się i powoli się przyzwyczaiłam, z czego jestem bardzo zadowolona!.Najbardziej podobają mi się tu ludzie, ich sposób życia i tradycje Włochy były bardzo zestresowane, tutaj jestem bardziej zrelaksowana i gotowa do cieszenia się życiem.  Jednak tęsknie za rodziną, chciałabym z nią teraz być... 




Podobało wam się? Nie jestem na 100% pewna tłumaczenia, niektóre zdania trochę zmieniłam, jednak na to samo wychodzi. Jakby co podaje link do strony, na której to było :* KLIK

ciasteczkowy:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!