piątek, 15 listopada 2013

Bardzo przepraszam! + zdjęcia Tini z okładki :)

Na początku chciałam was bardzo, bardzo przeprosić, za to, że tak długo mnie nie było. Przyjechała do mnie siostra z Krakowa, nie mogłam do was napisać :( Poza tym nie rozumiałam działu z matematyki a miałam mieć z niego sprawdzian i nie mogłam grać na komputerze, puki się nie nauczyłam.  mam nadzieję, ze zrozumiecie.

A teraz sprawy Tini:

Martina coraz częściej pozuje do okładek czasopism. Zdjęcia:






















To tylko potwierdza, że "Violetta"  staj się coraz bardziej popularna.

Jest ona pokazywana w wielu krajach. teraz ma być transmitowana nawet w Chinach!

Które zdjęcie podoba wam się najbardziej?

ciasteczkowy:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!