piątek, 22 listopada 2013

Wasze pomysły.

Jedna z dziewczyn poprosiła nas, abyśmy pisały tekst hiszpańskiej piosenki jak się wymawia np. pisze się Voy, a wymawia się Voj. Rozumiecie ??

Teraz pod tą notką możecie pisać tytuł piosenki, która chcecie, abym własnie tak wam ja przepisała jak się czyta, zajmę się tym ja ponieważ z naszej 4 najbardziej znam Hiszpański...

Napisze wam każda piosenkę jaką chcecie, oczywiście nie będę robić tego z dnia na dzień ponieważ zajmuje to sporo czasu, a ja także nie mam za bardzo czasu aczkolwiek obiecuje wam, że jeśli pojawi się tu tytuł piosenki na pewno on będzie napisany jak się wymawia to mogę wam gwarantować..

Już teraz możecie śpiewać razem z Violetta jeśli tylko dacie tytuły piosenek ;)

Keisha;*

13 komentarzy:

  1. A mi przetlumacz habla si pueda hihihhg

    OdpowiedzUsuń
  2. ser mejor , pedemos , e mi munodo dzięki kochanaaaa <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co po to tu jesteśmy, aby wam pomagać..
      Przepisze wszystkie piosenki po kolei od początku, ale obiecuje, że pojawia się wszystkie.. <3
      POZDRAWIAM...

      Usuń
  3. Peligrosamante bellas (czy jakoś tak)

    OdpowiedzUsuń
  4. Soy mi mejor momento i codigo amistad i como quieres

    OdpowiedzUsuń
  5. Codigo amistad esta en mi canción favorita

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!