piątek, 15 listopada 2013

Czy Diego Dominguez nosi okulary??

Własnie to pytanie mnie zaciekawiło... Gdy oglądałam zdjęcia zauważyłam, ża na niektórych ma takie same okulary... Na pewno znajdą się osoby które pomyślą sobie ,, przecież on nie ma okularów , bo się w nich nie pokazuje ''... Ale przecież wiadomo że są soczewki i nie jest wykluczone, że ich nie nosi. Niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na to pytanie ale mam zdjęcia ( nie ważne że stare ale dowód jest :D ) Sami się zastanówcie, ale mnie to zainteresowało... Myślę, ze może on mieć małą wadę dlatego rzadko nosi... Zobaczcie zdjęcia :D
                      

   
                                                                     *
                                                                          *















1 komentarz:

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!