czwartek, 14 listopada 2013

Wasza decyzja + Martina i Frytki! hahaha

Cześć wszystkim, widzę że jeśli ja czegoś nie napiszę to już nikt nie napisz na tym blogu, ale cóż lepsza taka pomoc niż żadna...
Tak ap ropo to 3 dziewczyny są mi nie potrzebne, bo i tak rzadko coś dodają więc postanowiłam kogoś wywalić, ale jeszcze nie mam pojęcia kogo, a wy co o tym myślicie kogo chcielibyście się pozbyć Oli, Kasi czy Julki?? 
Szczerze to jest wasza decyzja, a nie moja wiec głosujemy kogo chcecie z bloga wywali!! pod tą notka!!


Przechodzę do rzeczy, chciałam wam pokazać jakie nasza Tini ma poczucie humory wczoraj pisałam, że Martina zwiedza Gwatemala, wczoraj pod czas kolacji własnie w tym mieście nasza kochana Martinka się wygłupiała i wsadzała sobie frytki do nosa...
Myślę, że ma ona ogromne poczucie humoru, zazdroszczę jej przyjaciołom, ponieważ z nią nigdy nie mogą się nudzić i być smutni, przy niej nie można być smutnym !! 
Pewnie nie jedna/jeden z was chciałby mieć taka przyjaciółkę ...

Zobaczcie ....


martina stoessel frytki Śmieszne: Martina Stoessel ma frytki w nosie! (NOWE ZDJĘCIA)








KEISHA;**

1 komentarz:

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!