czwartek, 28 listopada 2013

10 pytań do Diego Dominguesa

Ten wywiad będzie inny niż reszta. Odpowiedzi są udzielane tak, jakby Diego w trakcie wywiadu bardzo się śpieszył. Odpowiada bardzo krótko i nie stara się, żeby jego pytania były dobrze zbudowane. Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie :) Niektóre pytania są dłuższe od odpowiedzi! :P 

10 pytań do: Diego Domíngueza

Jaka była Twoja reakcja, kiedy dowiedziałeś się, że dostałeś rolę w serialu “Violetta”?
Zadzwoniłem do mamy i oboje skakaliśmy z radości.
Jak przygotowywałeś się do roli? 
Ćwiczyłem śpiew, taniec i grę aktorską na długo przed rozpoczęciem zdjęć.
Jak opisałbyś swoją postać? 
Diego jest bardzo pewny siebie i stara się osiągnąć wszystko, co tylko mu się zamarzy.
Jak Ci się układa z resztą obsady?
Jestem szcześciarzem, bo pracuję z ludźmi, których traktuję jak rodzinę, nie tylko jak współpracowników.
Jesteś podobny do postaci, którą grasz? 
Tylko w tym, że daję takie same rady.
fot. Disney
fot. Disney
Spędzasz czas po pracy z innymi aktorami?
Tak, często wychodzimy razem i świetnie się bawimy.
Kto Cię inspiruje? 
Muszę powiedzieć, że jeden z hiszpańskich aktorów – Luis Tosar.
Czy trudno pogodzić życie prywatne z życiem zawodowym? 
Nie, jeśli umiesz zarządzać swoim czasem, poradzisz sobie ze wszystkim.
Jak to jest pracować z aktorami z całego świata? 
To niezapomniane przeżycie.
Czego fani Disney Channel mogą się spodziewać po serialu Violetta?
Mam nadzieję, że będą zaskoczeni sezonem drugim. Czeka na nich mnóstwo nowych postaci, piosenek i układów tanecznych.
info violetta.novela.pl
Wywiad jest krótki a odpowiedzi jeszcze krótsze, aczkolwiek wiele się dowiadujemy o serialu. Pytania są najważniejsze i mimo tego, ze jest ich tylko 10 zadane są tak, ze nie ma w nich szczegółów. Tak więc dzięki tym krótkim odpowiedzią wiemy co Diego sądzi o pracy w serialu. Podoba wam się wywiad? 
Mam jeszcze jedną krótką sprawę. mam nadzieję, że już podobają wam się moje posty, wcześniej miała pewne problemy rodzinne przez co nie mogłam dodawać fajnych notek, ale już jest lepiej i obiecuje, że lepiej będzie też na blogu :) 
ciasteczkowy:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!