piątek, 15 listopada 2013

En mi mundo -,,W moim świecie''


Padł pomysł aby dodawać piosenki. Ja postanowiłam o to zadbać :D Więc od dziś będę  dodawała takie filmiki. W takich postach zawarte będzie: przetłumaczenie na język polski... teledysk... karaoke...oraz rożne formy zaśpiewanie jej :D Mam nadzieję że wam się spodoba :) Więc zaczynamy :D

Teledysk: 

Karaoke :                                                                                                                                    

Po polsku  :                                                                                                                                  

Jeżeli komuś się nie chce czytać lub po prostu chce usłyszeć jak to brzmi po polsku to proszę :D
^^^^



Tekst hiszpański:                                                                                                                  




Różne wykonania :                                                                                                
Fran:
               

Po angielsku:


Po włosku :


Są też inne ale po prostu różnią się tylko wykonawcami :D
Mam nadzieję, że się podobało :D Przepraszam jeżeli nie będę tego dodawać często ponieważ w brew rzeczy to trochę czasu zajmuje :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!