sobota, 23 listopada 2013

Habla si puedes!!

Kolejna pioseneczka, która chciałyście. Ta piosenka jest chyba najprostsza do nauczenia to jest moje zdanie ponieważ najłatwiej mi się ją śpiewa, nie ma dużo słów, bo prawie wszystko się w niej powtarza, jest o wiele łatwiejsza od Te creo.

Pod notkami gdzie są piosenki przepisane jak się czyta możecie pisać jak wam wchodzi tekst i czy łatwo jest się tego nauczyć, albo jak ktoś się już nauczył to niech się pochwali, w końcu jest czym, Hiszpański nie jest łatwym językiem.

A o to tekst:

1.Sieske nu płedes ablar no te traves a wolwer            1.Si no płedes eskuczar auken sistan ablare
Sie te kieres okultar tal was te par ia wer                     Si lo kieres mirmame i tus ohos ablarantal wez
El amor ke no sabe kieni ke                                         Sentiras el amor iras trasel
Ablara si tu werdad te abrasare otra wez                     Ablara si tu verdad te abrasare otra wez

Ref.Abla si płedes                                                       Ref.Abla si płedes                                                             
Grita ke sientes                                                           Grita ke sientes
Dimia kienkieres                                                          Dimia kienkieres
Itiase felis.                                                                   Itiase felis.( całość 2x)


3.Ambrasame kiero despertarme ientende
Abla si płedes 
Grita si temes
Dimia kienkieres i kiase aki

Ref.Abla si płedes
Grita ke sientes
Diminia kien kieres 
Itiase felis( całość 2x)




Piszcie w komentarzach jak wam poszła nauka, radze abyście na sam początek śpiewali z głosem Tini, a dopiero później samo karaoke będzie wam łatwiej przyswoić tekst....

Nadal możecie pisać jaka chcecie piosenkę, abym w takim sposób wam ja napisała możecie to pisać pod notka ''wasze pomysły''; '' Te creo''; i również tą..
Narazie mam tytuły do przodu na jakieś kilka dni więc nie będzie mi się nudziło na pewno..

PS. przypominam was o akcja dla Jorga ponieważ zdjęcia to już w ogóle mi żadne nie dochodzą *WEŹ UDZIAŁ W AKCJI URODZINOWEJ DLA JORGA* Naprawdę nic was to nie kosztuje pół godzinki roboty, a dla  niego to będzie miłe uczucie, że o nim pamiętamy... 



Pozdrawiam, Keisha ;-*

6 komentarzy:

  1. Widzę drobne błędy, ale ogólnie bardzo się ciesze że mogę mniej więcej zaśpiewać. Czekam na Como Quieres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz podać błędy ??

      Usuń
    2. Bo ja znam Hiszpański i w naprawdę dobrym stopniu więc mogłam pomylić się ewentualnie w pisaniu, że poprostu źle kalwisz mi się wcisnął albo coś..

      Usuń
    3. ta piosenka jest źle napisana ponieważ zrobiłaś bardzo dużo błędów . Ona śpiewa zupełnie inaczej jak tu jest napisane :o tylko refren jest dobry XD

      Usuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!