czwartek, 21 listopada 2013

recenzja- płyta Violetty!

Niedawno wygrałam w konkursie płytę Violetty z pierwszego sezonu. Postanowiłam napisać dla was jej recenzje i ogólnie ją opisać.

Okładka:
Na okładce przedstawiony jest Leon, Tomas i Violetta oraz logo Disneya. jest też napis zagraniczna płyta- polska cena ;)



Środek:

W środku płyta z serduszkami oraz książeczka, w której napisane są teksty piosenek Violetty. Kolejno: Em Mi mundo, Alga Suena En Mi, Destinada A Brillar, Te Creo, Voy Por Ty, juntos Somos Mas, Entre Tu Y Yo, Are You Ready For The Ride?, Dile Que Si, Junto A Ty, Tines Todo, Habla Si Puedes oraz Ven Y Canta.
Pojawiły się też prawdziwe imiona i nazwiska aktorów. kolejno:
Violetta- martina stoessel
Tomas- Pablo Espinosa
León- Jorge Blanco
Ludmiła- Marcedes lambre
Andres- Nicolas Garnier
Naty- Alba Rico
Francesca- Lodovica Camello
Camila- Candelaria Molfese
Maxi- FacundoGambarde
Luca- Simone Lijoi
Broduey- Samues Nascimento
Napo- Rodrigo Vellilla
Braco- Artur Logunov






WEDŁUG MNIE: płyta jest bardzo fajna, jednak wszystkie te piosenki może zobaczyć na YouTube . Bardzo podoba mi się książeczka z piosenkami. Jeśli ktoś nie zna Hiszpańskiego ma wtedy teksty piosenek i może je śpiewać z łatwością po Hiszpańsku.
Ogólnie bardzo mi się podoba.

ciasteczkowy:)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!