wtorek, 26 listopada 2013

VIOLETTA2POLSKA: wywiad z Kamilą nową administratorką!

Cześć. Razem z dziewczynami poprośliliśmy Kamile o króciutki wywiad. Z chęcią się zgodziła :) Kamila jest nową admistratorką  na blogu Violetta2Polska.


Jak się czułaś, gdy zobaczyłaś, że się dostałaś???

Kiedy zobaczyłam wyniki naboru nie mogłam uwierzyć, że dostałam się do ekipy. Od zawsze o tym marzyłam, byłam naprawdę szczęśliwa! Nie umiem opisac tego jak się czułam. To coś naprawdę niezwykłego!

Skąd bierzesz informację???

Informacje biorę ogólnie z Twittera, Facebooka, różnych stron argentyńskich, z serialu, gazet. Jak znajdę coś ciekawego to doszukuję się informacji we wszytkich możliwych źródłach.

Trudno był ci się dostać do załogi?

Wydaje mi się, że dosyć trudno było się dostać, ponieważ sporo osób wzięło udział w naborze.



Obawiasz się, że coś ci może nie wyjść, że czytelnikom może nie podobać się to jak przekazujesz im swoją wiedzę na temat serialu i aktorów??

Owszem, zdarza się mi myśleć o tym, że innym mogą się nie spodobać moje posty, dlatego zawsze poświęcem im dużo czasu i robię to najlepiej jak potrafię.



Co myślisz gdy piszesz posty? Nie boisz się że ktoś z zemsty będzie cię ,,obsmarowywał hejtami'' ???

Kiedy piszę posty skupiam się tylko i wyłącznie na nich. Nie myslę wtedy o tym, że ktoś będzie mnie hejtować.

Czy chciałabyś coś na koniec dodać od siebie do swoich czytelników??

Chciałabym przede wszystkim podziękować im za to, że są ze mną! Za to, że wchodzą na mojego bloga, że komentują. Bez nich nie było by mnie dzisiaj na blogu. Jestem im naprawdę wdzięczna! 1



Jak podobał wam się wywiad z nową administratorką z blogu Violetta2polska ?? Chciałyśmy bardzo przeprowadzić wywiad z założycielem, jak pisała Keisha w notce wcześniej aczkolwiek nie udało nam się go złapać, z którego powodu jest nam bardzo przykro, ale jeszcze nic straconego może akurat nam się uda ;))




3 komentarze:

  1. Zróbcie wywiad z admnka clarie z violettanazawszefb.blogspot.com !!!!!!! robi swietne posty.... mati też fajnie pisze :))))))

    /M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, fajnie by było :3

      ten wywiad też fajny ♥

      /B

      Usuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!