piątek, 22 listopada 2013

ANTYFANI MARTINY!

Cześć ogromnie przepraszam, że tak dawno do was nie pisałam, ale mam ciężką sprawę rodzinną i nie bardzo mam  siłę wchodzić tu i pisać, teraz gdy trochę się już poprawiło mogę w końcu coś do was napisać.

A więc każdy Fan Martiny wie, że ma ona także swoich anty fanów, jak każda gwiazda, bo nie wieże, że Selen Gomez czy Justin B. takowych Anty-fanów nie ma. 
Nasza Tini w ostatniej rozmowie z dziennikarzami powiedziała coś na temat osób, którzy jej nie lubią tych którzy piszą jej obraźliwe komentarze itp. 

A o to co powiedziała na ten temat gwiazda:


Mam wielu antyfanów, jednak ignoruję ich komentarze. Robią wszystko dla fanów i oni są najważniejsi!
Uważam, że Martina ma rację, że nie przejmuję się tymi złymi wpisami, ponieważ gdyby miała tak wszystko brać do siebie to na pewno długo by nie pociągnęła na byciu gwiazdą aczkolwiek czasami taka krytyka innych ludzi  daje nam dużo do myślenia, wiemy co robimy źle co innym się nie podoba i zawsze możemy coś w naszym życiu zmienić. 

A wy co o tym sądzicie ? To dobrze, że Tini nie przejmuje się swoimi ANTY-FANAMI czy myślicie, że powinna brać krytykę do siebie ??

 


PS. Wiem, wiem, że macie już mnie dość, ale przypominam o akcji dla Jorga mamy coraz mniej czasu !!!!!! Musimy to dla niego zrobić więc błagam was pośpieszcie się i wysyłajcie mnie pracę!! Ta akcja musi się udać  !!!! *WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ TU* 

Keisha;-*

21 komentarzy:

  1. Ja myślę, że to dobrze że Tini nie przejmuje się nimi.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tini jest super a antyfani buuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Usuń
  2. Kocham Tini i dobrze, że nie bierze do sb tej krytyki, jest więcej fanów Tini niż antyfanów, dlatego nie zwraca na to uwagi ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ,,Tini" puszcza się jak kot w marcu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Też jestem antyfanką. Ale szanuję ją. Doceniam to co zrobiła w życiu. Choć za nią nie przepadam, to wstydzę się za niektóre antyfanki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Też jestem antyfanką. Ale szanuję ją. Doceniam to co zrobiła w życiu. Choć za nią nie przepadam, to wstydzę się za niektóre antyfanki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tini to idiotka i tyle

    OdpowiedzUsuń
  7. ja należe do antyfanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Violetta jest głupia a jak złożyć jej włosy z gównem to wygląda jakby wcale nie myła włosów!!! Jestem jej największą antyfanką!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W szkole ciąglę chodze z kartką : " Chrzanić Violettę " Polecam stronę https://www.facebook.com/pages/Beka-z-Violetty-3/398197226990393?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  9. Violetta jest trochę nudna, i mnie czasami denerwuje. Nikt nie będzie miał takiego życia jak ona ale z jednej strony.. nie. jestem antyfanem i koniec!

    OdpowiedzUsuń
  10. No łal kazdy wie ze tini jest super.lolAle na takim blogu Moim) pisze ze z Violetty beka.Idobra pierdolone fanecski bo ona to guwno i ona sie z fane? RUchala ie anty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tini jest super i dobrze ze nie bierze tego do siebie<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kto nie lubi violi to jest zostaną i gwiazd kurwą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij normalnie pisać. Dziękuje.

      Usuń
  13. Szanuję Martini, ale nie szanuję za grosze serialu ,,Violetta", czy jak kto woli ,,Sroletta".
    Wstyd mi za aktorkę, że pozwala się tak poniżać, i za to za nią nie przepadam, ale nadal jest człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. weźcie się ogarnijcie tini jest boska i przestańcie tak o niej pisać :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się , że Tini nie przejmuje się tymi anty fanami ja ją bardzo lubie i jestem z niej dumna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sroletta czy jak wolicie Srini jest do bani fani Srolci niech nas nie wyśmiewają bo my waszą Srini będziemy wyśmiewać

    L

    OdpowiedzUsuń
  17. Sroletta czy jak wolicie Srini jest do bani fani Srolci niech nas nie wyśmiewają bo my waszą Srini będziemy wyśmiewać

    L

    OdpowiedzUsuń
  18. Sroletta czy jak wolicie Srini jest do bani fani Srolci niech nas nie wyśmiewają bo my waszą Srini będziemy wyśmiewać

    L

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!