poniedziałek, 11 listopada 2013

Fotki i filmiki :)

Uprzedzam ta notka jest dość długa :P

Jak wiecie aktorzy Violetty byli w Meksyku :) Nie zawsze mają czas na zwiedzanie miasta w którym akurat przebywają(praktycznie nigdy). Tym razem mogli sobie pochodzić i zobaczyć okolice. Lodo (Fran) opisała w swoim internetowym pamiętniku co zwiedziła. Niestety nie znam hiszpańskiego ani włoskiego więc wam nie przetłumaczę ale za to wstawiła parę fajnych zdjęć, które mam nadzieję, że się wam spodobają :) Jedynie mogę wam tak pokrótce napisać co opisała (tłumacz mi pomoże):

No więc(tak od myślników xd):
-Lodo bardzo się opaliła, napisała że na Homara ale i tak tego nie żałuje bo warto było;
-była na Piramidzie Słońca w Teotihuacan;
-odwiedziła dom Fridy Kahlo;
-napisała też, że po takim dniu była bardzo zadowolona. 

Niestety to tyle jeśli chodzi o moje tłumaczenie ;/

A teraz fotki: 














Martina niedawno dodała nowe zdjęcia na instagrama, a o to one:





Ok to na tyle jeśli chodzi o zdjęcia :) 

Jakiś czas temu dodałam przetłumaczone scenki z Violetty :) Wczoraj przeglądałam YouTube i napotkałam jeszcze inne. Jeśli chcecie je obejrzeć to zachęcam do tego:

Będą to linki:


Mam nadzieję że pamiętacie o akcji dla Jorga?


Ola :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!