sobota, 23 listopada 2013

Znowu filmiki xD

Mam nadzieję, że nie zanudzam was tymi filmikami. Pomyślałam sobie po prostu, że może chcielibyście chociaż takie krótkie scenki obejrzeć z tłumaczeniem. Jeśli nie chcecie żebym dodawała takie filmiki to napiszcie w komentarzu :)

Violetta 2: Angie & Jeremias odcinek 35 - Napisy PL

Violetta 2: Angie & Jeremias odcinek 57 - Napisy PL

Violetta Polska | Odcinek 39/40: Pocałunek Diego i Violetty | Tłumaczenie pl



Dodam także 2 filmiki ja Mercedes (Ludmiła) śpiewa. 




Na drugim filmiku można zaobserwować, że Mercedes ścięła włosy. Ogólnie to było dawno bo aż 3 miesiące temu, ale wcześniej nie zużywałam. A wy co sądzicie lepiej jej w długich czy krótkich włosach? 

Ps. Wolę jak śpiewa takie piosenki niż te szybsze, w takich ma ładniejszy głos, ale to tylko moje zdanie :)


Ola :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!