wtorek, 19 listopada 2013

PRZYPOMINAM!!!

Chciałam wam krótko przypomnieć o urodzinowej akcji dla Jorga ponieważ coraz mniej czasu nam zostaje do 10 grudnia więc bardzo was proszę abyście już wysłali mi zdjęcia, bo wiem, że kilka osób deklarowało się, że wyśle zdjęcia kiedyś tam, ale uważam, że nie ma na co czekać, bo później będzie za późno i nie będę pisać tego do poszczególnych osób, bo te osoby co obiecały, że wyślą mi zdjęcia to doskonale wiedzą, że maja to zrobić, a ja nie chce prywatnie tego przypominać, dlatego też pisze to własnie tu, aby wam przypomnieć....

Osoby, które chcą wziąć jeszcze udział to mają jeszcze szanse, osoby które nie widziały o co chodzi w tej akcji to *KLIKNIJ* .

I jeszcze ostatnia rzecz jeszcze miałam jeden pomysł co do tego filmiku, ale narazie nikt tego nie zrobił i nikt mi nie wysłał końcowego krótkiego filmiku który może nagrać każdy z was który ma naprawdę odwagę, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o co chodzi w filmiku *KLIKNIJ TU*.

Jeśli macie  jakieś pytania do mnie dotyczące tej akcji to zachęcam do pisania do mnie na maila lub gg, znajdziecie kontakt do mnie w zakładce ''kontakty''.

Pozdrawiam, Keisha ;-D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!