piątek, 22 listopada 2013

Te creo!

Ciesze się popularnością postu, w którym możecie wysyłać propozycje jaką piosenkę, chcecie, aby wam napisała jak czyta się słowa piosenki,  a wiec na pierwszym miejscu była piosenka pt.: ''Te Creo''..

A o to tekst:

No se si ago bien.
No se si ago mal.
No se si desirlo.
No se si kajar.

Ke esesto ke siento
Tan dentro de mi
Oj me pregunto
Se amar es asi.

Mientras algo me ablo de ti
Mientras algo kesia en mi
Enkontre las drespuestas a mi soledad
Aora se ke vivir es szońar.

Aora se la tierra es el kielo
Te kiero
Te kiero

Ke en tus brazos ja tengo miedo
Te kiero
Te kiero

Ke me ekstrańas kon tus ohos
Te kreo
Te kreo (x2)

J kuando te asercas
No se komo asuar
Parezko una nińa
Me pango a temblar

No se ke me pasa
No se si es normal
Si a todas las czikas
Les pasa algo igual

Meintras algo
Me ablo de ti
Meintras algo
Kresia en mi

Enkontre las respuestas a mi soledad
Aora se ke vivir es sońar

Aora se ke la terra es el kielo
Te kiero
Te kiero

Ke en tus brazos ja
Tengo miedo
Te kiero
Te kiero

Ke ne ekstrańas kon tus ohos
Te kreo
Te kreo

Ke me ekstrańas
Ke me jamas
Te kreo
Te kreo

Te kiero
Te kiero

Aora sie ke la tierra es el kielo
Te kiero
Te kiero

Ke en rus brazos ja
No tengo miedo
(ke me ekstrańas)
Kon tus ohos
Te kreo
Te kreo (x2)

No se si ago bien
No se si ago mal
No se si desirlo
No se si Kajar.



Już możecie uczyć się śpiewać piosenkę Te Creo, tu możecie pochwalić się jak wam idzie, jest to bardzo długa piosenka i naprawdę trudna do nauczenia, ale wierze w was !! Niedługo pojawi się kolejna piosenka czekajcie z niecierpliwośćia..

Jak podoba wam się pomysł z takim pisaniem tekstów?? 

Keisha :**



6 komentarzy:

  1. Naprawde swietny pomysl z tymi piosenkami !! ;D niesamowite..

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne mogę śmiało cwiczyc piosenki z serialu

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKO FAJNIE ALE...YYY....MYŚLAŁAM ,ŻE SIĘ PISZE TE CREO...TAK JAK TYTUŁ XD

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!