poniedziałek, 4 listopada 2013

POMYSŁ DOTYCZĄCY AKCJI DLA JORGA!

Przez głowę przeszła mi jedna myśl, że fajnie by było na koniec filmiku ze zdjęciami puścić jakiś film, który nakręcił by ktoś z was mówiąc coś od wszystkich Polaków do Jorga, tylko prosiłabym osobę taką, która się nie wstydzi to ma być  tylko jeden kilkusekundowy filmik np. Polska Cię Kocha Jorgo! osoba która zdecyduje się na filmik może sama wymyślić jakiś tekst oczywiście ma on być w języku hiszpańskim(jeśli ktoś będzie miał problemy z przetłumaczeniem czegoś na język Hiszpański lub problemy z wymową postaram się pomóc, dlatego też zachęcam do wybieranie prostych wyrazów do wymowy), myślę  że spodobało by się jemu takie coś, co o tym sądzicie??
Jeśli nie będzie filmiku to też jakoś przeżyjemy :) 

*o akcji*

możecie w tej sprawie pisać do mnie, z chęcią coś doradzę mail ---> viluu.martina@gmail.com 


KEISHA;*


Bezpośredni odnośnik do obrazka

4 komentarze:

  1. Hej Keisha Dale mam to ciebie pytanie czy pomogła być mi prowadzić mojego bloga jest nowy i potrzebuję pomocy odpisz mi bardzo cię proszę link do bloga : http://seriall-violetta.blogspot.com/ proszę cię bardzo ja jeszcze nigdy nie prowadziłam bloga i nie wiem jak

    OdpowiedzUsuń
  2. mam już dwa blogi napisy do mnie na maila mogę ch doradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ja bym chciała na koniec tak powiedziec nie boje sie i to zaszczyt dla mnie powiedziec dla niego ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ciesze, możesz nagrać filmik z aparatu telefonnu i wysłać mi na poczte i bedzie on umieszczony na sam koniec mojego filmu ;) fajnie ze sie zgłosiłas i jestes odważna

      Usuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!