piątek, 1 listopada 2013

WIELKA AKCJA DLA JORGA BLANCO!!

Dobry wieczór, organizuje akcje dla Jorga Blanco jak wiecie, że już w grudniu dokładnie 19 obchodzi swoje 22 urodziny!! Akcje organizuje już teraz ponieważ nie chcę, żeby było tak jak zawsze, że dojdzie tylko kilka zdjęć, a tak im więcej czasu tym więcej kartek będzie, ale przechodzę do rzeczy oczekuje od was, abyście wysyłali mi kartki z napisem '' Feliz cumpleaños Jorge! Te amo! '' tłum.'' Wszystkiego najlepszego Jorge! Kochamy Cię!'' oczekuje także na tych kartkach, aby był jakiś znak, że ten filmik dla niego będzie od polski!! Niech wie, że Polska o nim pamięta, były już różne filmiki na urodziny, ale im więcej takich filmików dostaną tym lepiej!!

Więc karteczki wysyłamy do 10 grudnia ponieważ potrzebuje czasu, aby zmontować później film..


Bardzo bym też chciała, aby każdy co czyta tego bloga wystawiał to na swojego bloga, żeby było jak najwięcej kartek!!!! 


Karteczki wysyłamy pod adres mailowy: 
Viluu.martina@gmail.com


Liczymy na was!!! 
Keisha;***

17 komentarzy:

  1. świetny pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wziąć udział w tej akcji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, a w czym to zrobić? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. np na kartece napisy i zrób zdjęcie i wyslij mi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! U mnie na blogu jest podobna akcja. Bardzo mi zależy. Możecie ocenić i jak wam się spodoba wziąć udział? Oto link do bloga http://kajaklio.pinger.pl/. Kliknijcie w reklamę po lewej to wyskoczy akcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie obchodzi mnie to, ze jest taka sama mi tez bardzo zalezy wiec nie rozpowszechniaj swojej akcji na moim blogu, dziekuje/

      Usuń
  6. Mogę skopiować na swój blog ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysle ci to na maila bo u mnie nie mozna kopiować postów.

      Usuń
    2. Padaj e-maila to wysle ci tą notke to bedziesz mogła ja skopiowac;)

      Usuń
    3. Ja już to mam skopiowane z innego bloga tylko pytam o zgodę na dodanie tego a mam to z http://violetta2polska.blogspot.com/2013/11/wielki-urodziny-jorge.html

      Usuń
  7. A mój tata ma 18 grudnia ! ;o

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!