poniedziałek, 9 grudnia 2013

Martina Stoessel: chcę odwiedzić Niemcy i Wielką Brytanię. A gdzie polska!?

Martina Stoessel niedawno napisała: 

Na razie nie mamy ogłoszonych koncertów w Niemczech i Wielkiej Brytanii. To jednak świetne kraje i chętnie je odwiedzę w tym roku!

Gwiazda dostaje wiele znaków, że polska ją kocha, zarówno na twitterze jak i na koncertach. Wiele razy informowała również nas na swoim twitterze, że nas zauważyła i, że wierzy, iż ją kochamy.  Jak pisała Ola (zdaję mi się, że to była Ola jednak nie jestem pewna), polscy fani na jej koncercie byli bardzo blisko sceny i trzymali polską flagę tuż przy niej. Tini napisała o tym na twitterze. Jednak, gdy mówiła, jakie kraje chciałaby zwiedzić, nie wspomniała o Polsce. Oburzeni fani twierdzą, że nikt jej tu nie zaprasza, nie ma znaków, że ją kochamy. Poza tym niektórzy sądzą, że polska to nie jest kraj na tyle duży i ładny, żeby Tini o nim myślała. Nie wszyscy się z tym zgadzają. Twierdzą, że Martina ma wiele znaków od polski i powinna już dano o niej wspomnieć, jednak nie chce.  Nieliczni sądzą, że nie ma już żadnej szansy na to, żeby Martina wystąpiła w Polsce. Na szczęście bardzo wiele osób się zmobilizowało i postanowiło spamować Tini na twitterze tym , że polska ją kocha.  Ja także postanowiłam to zrobić, więc ogłosiłam na swoim blogu pewien konkurs. Mogę wam podać linka, jednak zrobię to na końcu notki, gdyż nie chciałabym w środku posta informować o swoim blogu. 
A więc czy sądzicie, że Martina zachowała się dziwnie, nie wspominając o Polsce, chociaż ma tyle znaków? A może sądzicie, że Niemcy i Wielka Brytania dawali ich jej więcej? Piszcie w komentarzach :) 

Link do konkursu na moim blogu -  KLIK
Link do akcji na tym blogu - KLIK




ciasteczkowy:)  

gwiazdunie.pl

11 komentarzy:

  1. Co Wy za kłamstwa piszecie omg. ! Tini na oficjalnym twitterze napisała "Do zobaczenia wkrotce besos Polonia" czyli chce przyjechać chyba to jest jasne. Tini ciągle daje razem z Albą (Naty) i z Lodo (Fran) dużo znaków. Piszą bardzo dużo o Polsce. Tini dodała zdjęcie flagi Polskiej i napisała "Z Polski. Też was kocham <3"Lodovica Comello napisała "Polonia ! I have a suprise for you!" Alba (Nati) napisała (w tłumaczeniu."Całuje wszystkich którzy w Polsce oglądają serial Violetta". Chyba jasne,że nas kochają. Ostatnio Tini dodała na swoją oficjalną stronę którą prowadzi listy od Hani 12 lat i Pauliny 11 lat z Polski. Kocha nas i w koncu napisała przeciez " do zobaczenia wkrotce" czyli nas odwiedzi. Tini będzie tu (prawdopodobnie ) 15 wrzesnia 2014 rok i do tego najlepsze miejsce 289 zł. Ja już zbieram. Potem Tini ma być w Łodzi. Więc to bzdury co piszecie,że "NAS NIE KOCHA" Bo kocha i chcę nas odwiedzić Pozdro dla tych co czytają mój długi komentarz dla Polskich TINISTAS,V-LOVERS !/Wika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd masz info o koncercie?
      A czy (prawdopodobnie) przyjedzie sama czy z całą ekipą z serialu?

      Usuń
  2. Słyszałam że Martina uczy się Polskiego
    to może znaczyć że przyjedzie do Polski

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chce żeby wystąpiła w munchen bo mam blisko mieszkam pomiędzy granią polsą a niemzech i nie mam daleko a pozatym niemcy ją kochają poza tym że ona nie leci w niemczech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! oni ją oglądają:) Moja koleżanka Emily (Niemka) ma fioła na punkcie Tini<3

      Usuń
  4. Ehh... Tak bym chciała być na koncercie Tini w pierwszym rzędzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. posluchajcie ona bardzo chciala by poznac polske na jednej z koncertow powiedziala brawa dla was czesc to znaczy ze przyjedzie do polski a teraz nie moze dopiero po 3 sezonie

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak ale ja bym chciala zeby byla gdzies blizej bialegostoku, albo w Warszawie. Ja zrobie wszystko by tini byla w polsce i jej V-lovers napewno tez zatem buziaki tini i prosimy cie nie zawiedź nas . Do zobaczenia we wrześniu a i wlasnie prosze niech koncert bedzie w warszawie bo mam tam az 3godz a gdzie indziej bedzie mi gorzej plis przyjedz albo do bialegostoku albo do warszawy

    OdpowiedzUsuń
  7. ma ktoś informację kiedy i za ile zł można kupić bilety
    Jeśli ktoś wie to proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam niech tini przyjedzie do poznania lub łodzi bo tam mam blisko

    OdpowiedzUsuń
  9. Violetta jest super ale jest czasami dziwna

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!