piątek, 6 grudnia 2013

AKCJA AKCJA AKCJA!!!

Dobry wieczór. Mam kolejny pomysł na akcje. Jak wiecie Tini dość dużo wspomina o nas czyli Polsce na swoim Twitterze więc postanowiłam zrobić dla niej filmik z podziękowaniami technika jest dowolna możecie zrobić to na kartce papieru napisać podziękowania, albo nagrać filmik krótki kilkusekundowy. Aby ta akcja była wypałem, bardzo proszę wszystkich czytelników naszego bloga, aby promowali ten post na swoich blogach aby było jak najwięcej zdjęć lub filmów, a was moje administratorki proszę abyście pod każdą notką dodawali link do tego wpisu.

Osoba która zdecydowała wysłać zdjęcie bądź filmik w tytule musi wpisać ''AKCJA DLA TINI'' no i oczywiście załącznik z pracą. Nie może być to robione na komputerze ponieważ chcę aby wyglądało to jak najbardziej naturalnie. Pamiętajcie o polskim symbolu, aby wiedziała ze ty by !

Akcja ta trwa do 28 grudnia(data może ulec zmianie gdy pojawi się mało prac)


Przykładowe podziękowania:

  • Gracias porque eres - dziękujemy, że jesteś.
  • gracias por la sobre nosotros recordamos - dziękujemy za to, że o nas pamiętasz.
  • tiene los mejores fans en Polonia - największych fanów masz w polsce
  • Te amo Tini - kocham Cię Tini.

Może również pisać do mnie jeśli chcecie napisać coś innego swojego.. 


Pracę proszę wysyłać na maila viluu.martina@gmail.com

2 komentarze:

  1. To jest super napiszę i wyślę mam super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu... Świetny pomysł! Uwielbiam ją, ale za późno trafiłam na Twojego bloga :( Jeżeli będziesz jeszcze kiedyś organizowała jakąś akcję, to się zaangażuję :)
    http://dreams-are-the-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!