niedziela, 15 września 2013

WAZNE !

Witam, jak pisalam wczesniej nie mam czasu zbytnio na proawdenie bloga, na codziennie pisanie na nim, czasami chwile na to znajde, a wiec poszukuje kogos do pomocy, prosze chetni pisac do mnie na gmaila jesli chcecie pomodz mi w prowadzeniu tego bloga...

Poszukuje osoby, ktora mogla by mi zapewnic nastepujace warunki:

1. Piasanie chociazby jednej notki dziennie [jesli dzien gora dwa dni tego ta osoba nie zrobi nic sie nie stanie, chodzi o to aby czesto taka sytuacja sie nie przytafiała]
2. Duza wiedza o serialu ''Violetta''
3. Duzo pomyslow na kolejne notki/konkursy.

I to chyba wszystko duzo tego nie ma, osoba ktora zgodzi sie prowadzic bloga ze mna nie musi informowac mnie o czym chce pisac, informuje mnie tylko o konkursie jesli takowy chce zrobic...

A TU PROSZE MEILA NA KTOREGO MACIE SIE ZGLASZAC :

viluu.martina@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!