czwartek, 26 września 2013

Przepraszam, że nie pisałam, nie miałam pomysłów :( Ale teraz mam. Znaczy... mam swoje pomysły, ale pomysł Violetta Polska jest taki fajny, ze go skopiuje, ale oczywiście powtarzam jeszcze raz: info z bloga Violetta Polska!!!

Okładka polskiego Hoy Somos Mas

Już wiemy jak będzie wyglądała polska okłada płyty "Hoy Somos Mas". 
Z dwóch przedstawionych dzisiaj opcji [link] w Polsce ukaże się wersja okładki numer 2.
Jak już zostało napisane w poprzednim poście płyta będzie dostępna już 8 października.
Informacja to została potwierdzona przez The Walt Disney Company Polska. 
~~~~~~~~~~
Przypominam, że już 21 października zaczyna się drugi sezon Violetty!
A jeszcze możecie obejrzeć powtórki skończonego skończonego się już sezonu.
Dodam coś od siebie, ale to tylko wrażenia po zobaczeniu w końcu tej płyty. jak dla mnie mogli wybrać lepsze zdjęcie Violetty, ale jest git :D ogólnie płyta mi się podoba, ale... no... nie dodali takiego CZEGOŚ jeśli wiecie o co mi chodzi. Po prostu jest,.... no powiedzmy sobie szczerze: trochę nudna.... Do następnego.
potwór:*
No i zapomniałam! Jeśli chodzi o te 2 płyty (jeśli naciśniecie link to się pokarzą) to zdecydowanie wybrałabym tą drugą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!