piątek, 27 września 2013

Konkurs

mam pomysl na konkurs poniewa moja pomoc nie zawsze ma czas, aby pisac na blogu, pisze zatko tak jak ja a ja potrebuje osobe ktora naprawde zajmie sie moim blogiem, a wiec organizuje konkurs, w ktorym glowna nagroda bedzie zostanie admienem..

bedzie on polegal na tym, kto najwiecej wypromuje mojego bloga, ale to nie wszystko osoba ktora chce wziasc udzial w konkursie musi wysylac mi kazda stronke na ktorej wypromowala mojego bloga i osoba ktora zbiere najwieksza ilosc tych stronek zostanie moja pomocnica, co wy na to ???

Kto zainteresowany moja propozycja prosze pisac na adres podany ponizej:

VILUU.MARTINA@GMAIL.COM 


Konkurs bedzie trwal do 30 wrzesnia, czekam na wasze zgloszenia!!! 



kesiha ;**

19 komentarzy:

  1. no żal nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz jeszcze barc udzial w konkursie jesli chcesz!!

      Usuń
    2. przepraszam mogę jeszcze wziąść udział bo ni zdążyłam ?

      Usuń
  2. http://viluuuuu.blogspot.com/2013/09/witam.html tu masz szczegoly..

    OdpowiedzUsuń
  3. Już ten konkurs jest nie ważny ?? :( Wielka Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. ¿es usted un verdadero Martina Stoessel?

    OdpowiedzUsuń
  5. violet is awesome just like her song en mi mundo

    OdpowiedzUsuń
  6. i love violetta <3<3
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wiecie kiedy koncert violetty w Warszawie i w jakiej cenie są bilety

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę wziasc udział w tym konkursie

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chce być pół właścicielem kocham violette i nie wyobrażam sb bez niej życia..!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze mnie. Jestem V-lover jeśli ty tez jesteś to proszę wybierz mnie ;****

      Usuń
  10. I LOVE VIOLETTA <3 TE AMO TINI <3 TE CREO MARTINA <3

    OdpowiedzUsuń
  11. i love martiiiiina wybierz mniee pisalamz martina na fb i z nia gadalam pfrzez fb

    OdpowiedzUsuń

  12. tini oye Te quiero y ustedes son para mí un ejemplo de que los sueños se pueden lograr cualquier cosa

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!