sobota, 31 sierpnia 2013

WYNIKI KONKURSU!!


I MIEJSCE zajela http://violeettaa.blogspot.com/ , a o to jej praca

Violetta to nowy serial na Disney'u
Za Leonem szaleje wielu
Thomasa od razu pokochali
Z Andresa się trochę śmiali
Maxi wciąż dziewczyny poszukuje
Ludmiła w życiu oszukuje
Cami z modą eksperymentuje
Francesca się muzyką ekscytuje.


Bardzo mi sie spodobał, gratulacje wyslij mi na meila swoj adres abym mogła wysłac ci pamietnik
Jeszcze raz gratulacje...




II MIEJSCE zajela http://swiatviolettydc.blogspot.com

 Violetta
Milość pasja muzyka
Kolorowe strony pamiętnika.
Śpiewy, tance, przyjaciele
Szczęścia w życiu ma tak wiele!
Choć wydaje się szczęśliwa,
Viola smutna nieraz bywa.
Jade jej ojca opętała,
Angie nieraz okłamała,
Chce dowiedzieć prawdy się,
Lecz jej ojciec krzyczy: NIE!
Dom jej pełen jest wariatów,
Żyje wśród 2 różnych światów.
Jest stworzona do śpiewania,
Tego ojciec znów zabrania.
Wacha Viola się w miłości,
Zła Ludmiła jej zazdrości.
I jej serce jest rozdarte
Pośród z pamiętnika kartek.
Zna Francescę i Camilę
Spędza z nimi miłe chwile.
Tańczy, wciąż szukając siebie
Co chce w życiu robić- nie wie.
Kogo wybrać? Wątpliwości
Wciąż spotyka w swej miłości.
Jest bogata, piękna, młoda
serce czyste ma jak woda.
W każdej z nas jest trochę Violi
Czasem wręcz wbrew naszej woli.
Każdą z nas wciąż napotyka
Miłość. Pasja. I muzyka.


Ta praca podobala mi sie najbardziej lecz Lucja nie zgodzila sie podawac swojego odresu wiec zajmuje drugie miejsce.





III MIEJSCE zajeła Nela Xxx <apple3004@wp.pl>



Za piekny rysunek Violetty. GRATULACJE!







Jesli chcielibyscie obejzec wszystkie prace i jesli bedzie duzo chetnych to zrobie kolejna notke poswiecona tym praca, pozniewaz nie chce sie meczyc i zeby nikt sie tym nawet nie zainteresowal wiec wole wiedziec czy chcecie obejzec czy tez nie.. Jeszcze raz wszystkim gratuluje, co nie ktorzy wlozyli w to mnustwo pracy, ale wygrana moze byc tylko jedna aczkolwiek naprawde doceniam wasze checi i zdolnosci...

besos ;**

16 komentarzy:

  1. Szkoda ze skupiłaś się bardziej na wierszykach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skupilam sie zwlaszcza na wierszykach.. Jak bys widziala co ludzie mi wysylali to bys sie za glowe zlapala jak zywcem mozna kopiowac z googli, dlatego tez nie moglam za bardzo ufac takim ludzia..

      Usuń
  2. Rozumiem
    jak dużo ludzi idzie na łatwiznę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie poszłam na łatwiznę ale nie wiedziałam że przełożyłaś to na 31 sierpnia myślałam że na 1 września bo dowiedziałam się od koleżanki

      Usuń
  3. boże weś pogratuluj tej dziewczynie co napisała ten wiersz który zajął 2 miejsce!!!!! jest niesamowity *.* normalnie sie można przy nim wzruszyć ♥♥♥ ma ogromny talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama mozesz to zrobic, prawda ma ogromny talent i zasluguje na I miejsce, ale prosila mnie aby tego nie robic wiec nie mam innego wyjscia mam zwiazane rece ..

      Usuń
  4. Wiem tez mi sie podoba i zasluguje na 1 miejsce ale to nie moja wina że nie chciała podać adresu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za 2gie miejsce oraz za przemiłe komentarze. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A pisałaś że najlepszy obrazek i najlepszy wierszyk będą walczyły o 1 miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu nie wstawiasz tych prac ????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bede miala czas to to zrobie... teraz jestem zbyt zajeta..

      Usuń
  8. A PISAŁAŚ ŻE NAJLEPSZY OBRAZEK I NAJLEPSZY WIERSZYK BĘDĄ WALCZYŁY O 1 MIEJSCE...

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!