piątek, 30 sierpnia 2013

Viola, Violettka, Violusia.

KONIEC ;< Jak czujecie sie po dzisiejszym odcinku, bo ja czuje sie fatalnie, to juz nie bedzie to samo..
Jeszcze tyle czekania na 2 sezon, ale damy rade.


Czy wiecie, ze Matina jest calkiem inna niz w tym serialu gdy ja ogladam stwierdzic moge ze jest naprawde doskonala aktorka spiewa niesamowicie. Ubustwiam  ja.




Czy po tym zdjeciu moglibyscie stwierdzic, ze ona sie wrecz nie nawidza, to znaczy Ludmi...
Sa najlepszymi przyjaciolkami dogaduje sie na planie filmowym i po za nim, a tam musi graz wredna zmije pewnie jest jej naprawde ciezko.


A TERAZ DWA OBLICZA BOHATEROW SERIALU:





W SERIALU : Na poczatku jest arogancki, chamski  aczkolwiek pozniej zmienia sie w dobrego uczuciowego czlowieka, pochodzi z bogatej rodziny.
W REALU: Jorge pochodzi z Meksyku. Kocha podróż i chce objechać świat... z plecakiem i gitarą. Skromny zwykly chlopak.






W SERIALU : Ludmiła pochodzi z dobrej rodziny. Jest odlotową, efektowną uczennicą Studio 21. Stara się być diwą, ale jednocześnie jest arogancką kłamczuchą i manipulantką. Krzywdzi innych nie obchodza ja ludzie liczy sie tylko ona uwaza sie za wielka gwiazde.
W REALU: Jest miła i sympatyczna.


'

W SERIALU: Jest atrakcyjny, pewny siebie i czasem odrobinę małomówny.
W RELAU: Byla gwiazda Hiszpanskiej telewizji. 




8 komentarzy:

  1. POWIEDZ PROSZE NAPRAWDE ZNASZ VILUU;<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslisz, ze jak znasz Viole to jestes fajna i kazdy bedzie ci pisał takie komenatrze jak ja tu widze smieszneee!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze odpowiedz tylko czy to jest prawda czy klamstwo/
    Anonimy uciszyc ryj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny Tomii !! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Martina jest bardzo ładna dziewczyna .ale ze można się spytać ten pamiętnik będzie w sprzedaży.Jak myślicie cz Violetta powinna być z Leonem, Tomasem czy Diego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje jest bardzo ladna..
      Pamietnik bedzie za darmo dla osoby ktora wygra konkurs wtedy wysle go w prezencie..
      Powinna byc z Leonem :)

      Usuń
  6. Ludzie, przestańcie! Gdyby znała Tini, byłyby tu ich zdjęcia, opisałaby ich historię itp. Więc spokój, i nie zadawać takich pytań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem jej przyjaciolka nie znam ja na tyle zeby wypisywac bzdury na jej temat..
      Po zatym nie jestem z tych ludzi ktorzy chca aby wokol mnie byla jakas sensacja..
      Mam zdjecia Martina lecz nie mam najmniejszego zamiar udowadniac komukolwiek tego bo nie zalezy mi na tym zeby ktos mi w to wierazyl bo wogole nie chcialam o tym pisac prawdy...
      I mysle, ze Martina nie chcialaby aby umieszczala jej prywatnych zdjec ...

      Usuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!