sobota, 31 sierpnia 2013

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LUDZIE! jesli organizuje konkurs to oczekuje od was wlasnych prac, a nie kopiowanych z internetu..
nie jestem zacofana i potrafie sprawdzic czy to jest praca wasza czy poprostu wklejona z internetu...
WIEC BARDZO WAS PROSZE RYSUJCIE I PISZCIE SAMI, BO JAK WIDZE TE PRACE KTORE KILKA GODZIN TEMU WIDZIALAM W INTERNECIE TO NIE MOGE NA TO PATRZEC..! zglosilo sie juz 8 osob a tylko dwie z nich napisali/ narysowali wlasna prace to jest smieszne...
zenada...

33 komentarze:

  1. Czy doszedł mój rysunek ? Aniulkas10@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i jako jedyny rysunek jest dobry narazie bo tylko ty jego nie skopiowalas..

      Usuń
    2. A kiedy podasz wyniki konkursu?

      Usuń
  2. A doszedł mój - anisz1998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomosc pusta mi wyslalas..

      Usuń
    2. Jest wysłane jeszcze raz, to napisz czy doszło.

      Usuń
  3. czy doszedł mój rysunek? ja go nie skopiowałam :( ~ kajtka@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Co według Ciebie znaczy skopiowanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. caly obrazek z googli..
      jak tego nie zorbiłas to dlaczego 2 osoby to samo mi przeslali??

      Usuń
  5. Czyli twierdzisz, że go przerysowałam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko to znaczy, że go samodzielnie narysowałam.

      Usuń
    2. dziewczyno ty go z googli wzielas

      Usuń
    3. jesli ty to narysowalas napisz pod spodem swojego meila..

      Usuń
    4. Narysowałam go sama! Kajtka@spoko.pl

      Usuń
    5. NA RYSUNKU A NIE TU NAPISZ TO NA PRACY I WYSLIJ JA JESZCZE RAZ;)

      Usuń
  6. A mój doszedł ? ~ julia23.... ?

    OdpowiedzUsuń
  7. A mój apple3004@wp.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  8. a czy mój jest dobry? julia23...

    OdpowiedzUsuń
  9. czy mogłabyś pokazać te obrazki i wierszyki które mogą wygrać?

    OdpowiedzUsuń
  10. a doszed mój jeszcze raz wysłałem - anisz1998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!