piątek, 7 marca 2014

WITAM, PRZEPRASZAM: Keisha!

Witam was kochani, chciałabym was z całego serca przeprosić za moją nieobecność, dość długą jak każdy zdołał zauważyć, mam nadzieje, że przez to nie przestaliście mnie lubić. 
Nie chce czarować was gdyż wyszłam już trochę z prawy dodawania notek, przyznaje się bez bicia, że nie czytałam nic nowego co dzieje się u naszych gwiazd, ale oglądałam wszystkie odcinki i z niecierpliwością czekam na 10 marzec gdyż pojawią się nowe odcinki Violetty !!!

Ale nie o tym chciałam pisać, mam do was prośbę abyście mogli mi pomóc i w komentarzach pisać wasze życzenia co do bloga, zaniedbałam także wymowę tekstów. Wiec macie szanse pisać co byście chcieli nowego na blogu, albo to co już było, ale zostało przeze mnie zaniedbane, mam także nadzieje, że nie straciłam swoich czytelników.

Obiecuje poczytać ciekawostek dotyczących aktorów filmu i być na bieżąco i dodawać nowe wpisy na bloga, pozdrawiam was i całuje !!!

Szukam również kogoś do pomocy, aby mógł dodawać posty zainteresowani proszę pisać na maila : viluu.martina@gmail.com 



Keisha;-**

1 komentarz:

  1. Napiszesz jak się wymawia piosenkę Codigo Admistad proszę

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że podoba wam się post! Wyraźcie swoją opinie, swoje spostrzeżenia!